مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

افتتاح اولین استودیو «رسانه مسجد» در دزفول

حجت‌الاسلام والمسلمین اخوان صباغ گفت: به لطف خدا در استودیویی که در دزفول افتتاح شد، حداقل ۲۰ هنرمند به صورت مستقیم از این تجهیزات استفاده می‌کنند و به تولید محتوا می‌پردازند.
کد خبر: ۶۲۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲ - 02November 2023

افتتاح اولین استودیو «رسانه مسجد» در دزفولبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی اخوان صباغ» مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان شامگاه دیروز (چهارشنبه) با حضور در دزفول اظهار داشت: به لطف خداوند، اولین استودیو «رسانه مسجد» در مسجد شهدای کربلا دزفول با حضور امام جمعه دزفول و جمعی از فعالان فرهنگی و هنری افتتاح شد.

وی افزود: بنا است در کنار تبلیغ سنتی و حضور مُبلغان در مساجد که وجود دارد به تبلیغ نوین نگاه ویژه‌ای شود تا در کنار ظرفیت مساجد، برای تولید محتوای رسانه‌ای و دیجیتال با تکیه بر مبانی و تعاریف اسلامی استفاده کنیم.

اخوان صباغ با بیان اینکه مساجدی که تیم رسانه‌ای دارند از قبل شناسایی شده‌اند، تصریح کرد: به این مساجد به شیوه‌های مختلف کمک شده که تجهیزات رسانه‌ای خود را در حد معقول تقویت کنند تا بتوانند تولیدات خوبی برای صدا و سیما و فضای مجازی داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: به لطف خدا در استودیویی که در دزفول افتتاح شد، حداقل ۲۰ هنرمند به صورت مستقیم از این تجهیزات استفاده می‌کنند و به تولید محتوا می‌پردازند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اخوان صباغ ادامه داد: بنا است این استودیو محوری برای حضور هنرمندان دزفولی شود که بتوانند از ظرفیت این استودیو رسانه‌ای استفاده کنند.

وی افزود: در دور اول ۱۰ مسجد را در خوزستان تجهیز کردیم و ان‌شاءالله در دور دوم تجهیز مساجد به استودیو رسانه، ۱۰ مسجد دیگر را هم تجهیز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار