همزمان با روز ۱۳ آبان؛

استاندار و امام جمعه زنجان پیام‌ مشترکی صادر کردند

حضرت آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و افشارچی استاندار زنجان به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیام‌ مشترکی صادر کردند‌.
کد خبر: ۶۲۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ - 03November 2023

استاندار و امام جمعه زنجان بیانیه صادر کردندبه گزارش دفاع‌پرس از زنجان، حضرت آیت‌الله «شیخ‌علی خاتمی» نماینده ولی فقیه در استان و «محسن افشارچی» استاندار زنجان به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیام مشترکی صادر کردند‌.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۳ آبان نماد ملی مبارزه با استكبار جهانی و نقطه عطفی برای حركت ملت بزرگ ایران است كه تبعید حضرت امام خمینی (ره) به تركیه، كشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریكا در این روز حوادثی بود كه هریك به وسعت انقلابی بزرگ در دنیا علیرغم نقشه های شوم دشمنان تاثیرگذار شد.

۱۳ آبان امسال را در شرایطی گرامی می داریم که شاهد حملات ددمنشانه و سبعانه رژیم جنایتکار و کودک کش اسرائیل به ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین هستیم و همین موضوع نشان می دهد که ایران اسلامی باید با اقتدار همچنان به آرمان های خود در جهت استكبار ستیزی و حمایت از مردم مظلوم در سراسر جهان خصوصاً مردم مظلوم فلسطین که به فرمایش معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) فلسطین پاره تن اسلام است ادامه دهد.

ملت هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی و استان زنجان خصوصاً دانش آموزان و دانشجویان باری دیگر با گرامیداشت این روز باشكوه و با حضور حماسی در راهپیمایی ۱۳ آبان به جهانیان ثابت خواهند كرد در مسیر اهداف بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تحت زعامت و رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) کوتاه نخواهند آمد.

اینجانبان از مردم استان زنجان دعوت می کنیم با توجه به شرایط ویژه امروز ایران در منطقه و جهان جهت مقابله با استکبار جهانی و جنایت های رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار باشکوه تر از گذشته در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت نمایند و رژیم های غاصب، جعلی و مستبد جهان را ناکام و ناامید سازند.

آیت‌الله «شیخ‌علی خاتمی»

نماینده ولی فقیه در استان

«محسن افشارچی»

استاندار زنجان‌ 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار