امام جمعه میامی:

مسلمانان سیلی محکمی به آمریکا و اروپا خواهند زد

حجت‌الاسلام «عزیزی» گفت: مسلمانان سیلی محکمی به آمریکا و اروپا خواهند زد و صهیونیست‌ها با این جنایت‌ها، حقانیت فلسطینی‌ها را به مردم جهان نشان دادند و مردم خودشان هم علیه کشور آمریکا و اسرائیل شوریده شده است.
کد خبر: ۶۲۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷ - 03November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد عزیزی» امام جمعه میامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی ضمن گرامی داشت روز ۱۳ آبان اظهار داشت: هدف دشمن از جنگ نرم، جوانان است و لذا می‌خواهند مردم را عرصه جهاد دور کنند در حالی که تمام جوانان ایران درس مقاومت فرا گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان هر چه در این راه هزینه کرده، ناکام‌تر بوده‌اند افزود: تلاش غرب در ترویج زندگی غربی در ایران است و می‌خواهند بی بند و باری را وارد زندگی جوانان ایران اسلامی کنند لذا باید بدانیم دشمن همه توان‌ها را به کار گرفته و در مقابل باید ما هم از همه ظرفیت و توان بهره‌گیری کنیم.

امام جمعه میامی با اشاره به دیدار چند روز قبل رهبر معظم انقلاب اسلامی با دانش آموزان، بیان کرد: معظم‌له فرمودند که دانش آموزان تحلیل داشته باشند و این نشان از اهمیت تحلیل وضعیت است که حتی برخی بزرگان ما در سال ۸۸ از آن بی بهره بودند و به زباله دان تاریخ پیوستند.

حجت‌الاسلام عزیزی به پیامدهای جنایت اسرائیل نیز اشاره کرد و بیان داشت: اسرائیل با این جنایت‌ها از یک طرف فلسطین را عصبانی می‌کند و از سوی دیگر تمام جهان و جهان اسلامی را بر علیه خود متحد کرده است.

وی با بیان اینکه مسلمانان سیلی محکمی به آمریکا و اروپا خواهند زد، افزود: صهیونیست‌ها با این جنایت‌ها، حقانیت فلسطینی‌ها را به مردم جهان نشان دادند و مردم خودشان هم علیه کشور آمریکا و اسرائیل شوریده شده است.

امام جمعه میامی در ادامه با اشاره به اهمیت نماز و با بیان اینکه سینه زدن در ماه محرم و اشک برای سید الشهدا بدون خواندن نماز هیچ ارزشی ندارد، ابراز کرد: کسی که نماز نمی‌خواند شفاعت اهل بیت (ع) را نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام عزیزی با بیان اینکه مقدمه پذیرش گریه بر سید الشهدا (ع) نماز است، افزود: خمس و زکات جز واجبات هستند اما اگر نماز انسان قبول شود، اعمال انسان هم قبول خواهد شد و راه ورود به بهشت خواندن نماز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها