فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

جبهه مقاومت، سرچشمه اسلام نابی است که امام راحل آن را احیا کرد

سردار افروزی گفت: جبهه مقاومت سرچشمه اسلام نابی است که امام خمینی (ره) از آن بسیار یاد کرده و شهدایی که با ایثار، ازخودگذشتگی، ایمان و معنویت، جان خود را برای ملت و اسلام ناب فدا کردند.
کد خبر: ۶۲۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲ - 03November 2023

جبهه مقاومت، سرچشمه اسلام نابی است که امام راحل آن را احیا کرد

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین‌‌، به مناسبت سیزدهم آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یادواره شهدای آبان ماه قزوین و حومه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز به‌ویژه شهید «حسین فهمیده»، با حضور سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و جمعی از مسئولان استانی و مردم شهیدپرور در گلزار شهدای شهر قزوین برگزار شد. 

در این مراسم، سرتیپ‌دوم پاسدار مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن‌کریم می‌فرمایند مؤمنان گروهی هستند که در عهد و پیمانی که با خداوند بسته‌اند ثابت‌قدم‌اند تا جایی که فیض عظیم شهادت نصیب‌شان می‌شود. 

وی افزود: شهدای عزیز و گران‌قدری که در دفاع مقدس و حوادث انقلاب اسلامی، خون مطهرشان را نثار کردند برترین و قوی‌ترین پیمان‌ها را با خداوند متعال بستند. 

افروزی گفت: جبهه مقاومت سرچشمه اسلام نابی که امام خمینی (ره) از آن بسیار یاد کرده و شهدایی است که با ایثار، ازخودگذشتگی، ایمان و معنویت، جان خود برای ملت اسلامی و اسلام ناب فدا کردند. 

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار داشت: رزمندگان فلسطینی از ایثار، ازخودگذشتگی، شجاعت و شهامت شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم درس آموختند و همین قدرت مقابله با صهیونیستی‌ها را در وجود آن‌ها پررنگ کرده است. 

این مسئول نظامی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌های غاصب ۷۴ سال است که فلسطین را اشغال کرده و مردم این سرزمین مقدس با سنگ مقابل آن‌ها ایستاده‌اند و در این راه به شهادت می‌رسند. 

وی گفت: عملیات طوفان‌الاقصی در طول مبارزه فلسطینی‌ها در مقابل صهیونیستی‌ها بی‌نظیر بوده است که تحقق این مهم نتیجه درس‌گیری رزمندگان فلسطینی از سیره و منش شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت است. 

سردار افروزی خاطرنشان کرد: هر موقع صهیونیست‌ها اراده می‌کردند مردم مظلوم فلسطین را می‌کشتند، اما آن‌ها به طور مستقیم نمی‌توانند با رزمندگان فلسطینی مبارزه کنند به همین دلیل برای جبران همه آسیب‌های خودشان چاره‌ای جز کشتن مردم فلسطین به‌ویژه زنان و کودکان ندارند. 

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: رزمندگان فلسطین، حماس و جبهه مقاومت درس آزادگی و آزادمردی را به خوبی از شهدا آموختند و امروز توانسته‌اند فرهنگ مبارزه با صهیونیست‌ها و ابرقدرت‌های جهان را احیا کنند. 

این مسئول نظامی بیان کرد: مردم مظلوم فلسطین عزت‌مندانه زندگی کرده و در مقابل ظلم ایستادگی می‌کنند و همین درس آزادگی شهدا به همه ملت‌ها است که به خوبی آن را آموختند.  وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه ۵۰ سال عبادت کردید قبول باشد، یک‌بار هم به وصیت‌نامه شهدا مراجعه و مطالعه کنید، زیرا درس آزادگی می‌دهد، گفت: همین مطلب بیانگر روشن توجه مسلمانان به وصایای شهدا است تا از آن‌ها درس ایثار، شجاعت و فداکاری بیاموزند. 

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین افزود: امروز مردم ایران بعد از ۴۴ سال همچنان با ادامه دادن راه شهدا، عمل به وصایای شهیدان و به تاسی از مکتب آزادی‌خواهی و اسلام ناب که امام خمینی (ره) ترسیم کرده توانسته‌اند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند. 

گفتنی است در این یادواره، یاد و خاطره والدین گرانقدر شهدا که در آبان ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته و به فرزندان شهیدشان پیوسته‌اند، گرامی داشته شد. 

همچنین مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره یاد شده بر مزار شهدا حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه، مزار این عزیزان را عطرافشانی و گلباران کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار