معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز:

راهپیمایی ۱۳ آبان نقش مهمی در تداوم فرهنگ مقاومت ایفا می‌کند

«فتح الهی» در حاشیه راهپیمایی امروز مردم و دانش آموزان کرجی گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان نقش مهمی در تداوم فرهنگ مقاومت ایفا می‌کند.
کد خبر: ۶۲۸۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱ - 04November 2023

راهپیمایی ۱۳ آبان نقش مهمی در تداوم فرهنگ مقاومت ایفا می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «احمد فتح اللهی» معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز در حاشیه راهپیمایی امروز مردم کرج اظهار داشت: حضور با بصیرت و هوشیار دانش آموزان در راهپیمایی سیزدهم آبان امسال بیش از سال‌های گذشته دشمن شکن بود.

وی گفت: امروز این حضور پرشور دانش آموزان البرزی در دفاع از مستضعفین و مقابله با مستکبرین، زبانزد جهانیان شده و آن‌ها اعلام کردند که همواره یار و یاریگر مظلوم بوده و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب عزمی راسخ دارند.

فتح اللهی افزود: فرهنگیان و دانش آموزان البرزی به ویژه تشکل‌های دانش آموزی با فریاد‌های آزادی‌خواه و عدالت گستر خود نشان دادند که علیه استکبار جهانی هم صدا هستند و در مسیر ولایت مداری قدم برمی‌دارند.

وی شعار امسال راهپیمایی ۱۳ آبان را «حمایت از فلسطین، پشتیبانی از غزه و تداوم فرهنگ مقاومت» اعلام و عنوان کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال، نقش مهمی در تداوم فرهنگ مقاومت ایفا کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: حضور پرصلابت دانش آموزان البرزی در این راهپیمایی، اعلام انزجاری از استکبار جهانی و همدردی با مردم مظلوم غزه را به تصویر کشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار