در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: جهاد تبیین ابزاری برای دشمن‎‌شناسی است

حجت‌الاسلام نبویان گفت: دشمن‌شناسی نیازمند جهاد تبیین است و با جهاد تبیین می‌توان لایه‌های مختلف دشمن را تشریح و تبیین کرد تا از این طریق به بصیرت دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۶۲۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ - 05November 2023

جهاد تبیین؛ ابزاری برای دشمن‎‌شناسیحجت‌الاسلام والمسلمین «محمود نبویان» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه تبیین دلایل چرایی مخالفت جمهوری اسلامی ایران با آمریکا امری مهم و ضروری است، اظهار داشت: آمریکا دولتی است که کودتای ۲۸ مرداد را علیه ما انجام داد، آمریکا دولتی است که از چند ماه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ژنرال‌های خودش را به کمک ارتش شاه فرستاد تا در میدان ژاله و ۱۷ شهریور تهران دست به قتل‌عام بزنند، آمریکا دولتی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی درصدد تجزیه ایران برآمد و در این راستا از گروه‌های تجزیه‌طلب مانند کومله‌دموکرات حمایت کرد و نیز کودتای نوژه همدان را ساماندهی کرد و آمریکا دولتی است که تمام تروریست‌های منطقه از قبیل داعش و منافقین را ساماندهی و حمایت کرد.

وی افزود: ایالات متحده آمریکا با تحمیل هشت سال جنگ به ملت ایران و حمایت بی‌چون و چرا از صدام نزدیک به ۲۰۰ هزار جوان ایرانی را به شهادت رساند و صد‌ها میلیارد دلار به ما خسارت وارد کرد و هواپیمای مسافربری ایرانی و اسکله‌هایمان را منهدم کرد و از این دست فتنه‌ها در طول تاریخ بسیارند که آمریکایی‌ها علیه ما به کار گرفتند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فتنه‌هایی از قبیل ۷۸، ۸۸، ۹۸ و ۱۴۰۱ را ترتیب دادند و انواع و اقسام تحریم‌ها را در مقابله با ملت ایران به کار گرفتند و حتی تحریم‌های دارویی را حاضر نیستند لغو کنند. جنایت‌های آمریکا تمامی ندارد و این جنایت‌ها محدود به ایران نیست بلکه در غزه شاهد هستیم با حمایت از رژیم صهیونیستی روزانه ده‌ها بمب و موشک بر سر مردم بی‌گناه غزه ریخته می‌شود و در نهایت کاری که آمریکا می‌کند سکوت است!

نبویان گفت: پس ما دلیل داریم که شعار‌های استکبارستیز سر می‌دهیم و می‌گوییم باید دشمن‌شناس بود، بصیرت داشت و میان حق و باطل تفاوت قائل شد. به باور من دشمن‌شناسی نیازمند جهاد تبیین است و با جهاد تبیین می‌توان لایه‌های مختلف دشمن را تشریح و تبیین کرد تا از این طریق به بصیرت دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار