در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: نیازمند تشکیل ناتوی اسلامی هستیم

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا گفت: ایجاد یک وحدت مستحکم که به تشکیل ناتوی اسلامی منجر شود امری مهم و ضروری است و این یعنی بصیرت و دشمن‌شناسی که باید در منظومه فکری جهان اسلام قرار گیرد.
کد خبر: ۶۲۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ - 05November 2023

نیازمند تشکیل ناتوی اسلامی هستیم/ نجاست دشمن ذاتی است و تطهیرشدنی نیستحجت‌الاسلام والمسلمین «سیدجواد حسینی‌کیا» نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه عصر امروز که به عصر ارتباطات شهرت یافته در اصل عصر بصیرت است، اظهار داشت: در عصر بصیرت باید شناخت دقیق از دشمن یا به عبارت بهتر دشمن‌شناسی دقیق داشته باشیم؛ اگر دشمن را نشناسیم گاهی اوقات امکان دارد سخن دشمن از زبان ما جاری شود.

وی افزود: دنیای اسلام در حال حاضر نیازمند بصیرت و دشمن‌شناسی دقیق است تا بتواند حرف خود را به کرسی بنشاند؛ به کرسی نشاندن حرف مسلمانان یعنی تشکیل پول واحد اسلامی و نفروختن انرژی خود به هر کسی.

نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایجاد یک وحدت مستحکم که به تشکیل ناتوی اسلامی منجر شود امری مهم و ضروری است و این یعنی بصیرت و دشمن‌شناسی که باید در منظومه فکری جهان اسلام قرار گیرد.

حسینی‌کیا با اشاره به تلاش دشمن برای تطهیر چهره خود و بقایای به جا مانده از رژیم منحوس پهلوی گفت: اصلاً دشمن تطهیرشدنی نیست؛ نجاستش ذاتی است و لذا با این رنگ و لعاب‌ها تطهیر نخواهد شد و نمی‌تواند خود را موجه و دوست ملت ایران نشان دهد. دشمنی آمریکا با مردم ایران ادامه خواهد داشت و ضرورت دارد این موضوعات را با جهاد تبیین برای مردم بازگو و تشریح کنیم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار