مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

دانش‌آموزان با شرکت در اردوهای راهیان نور با زندگی شهدا آشنا می‌شوند

حمیدی‌نژاد با اشاره به اینکه امروز باید آرمانی که شهدا برای تجلی آن جان خود را فدا کردند به نسل جوان منتقل کرد، گفت: دانش‌آموزان با شرکت در اردوهای راهیان نور با زندگی و راه شهدا بیشتر آشنا می‌شوند.
کد خبر: ۶۲۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۸ - 07November 2023

دانش‌آموزان با شرکت در اردوهای راهیان نور با زندگی شهدا آشنا می‌شوندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «مسعود حمیدی‌نژاد» مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان شامگاه دیروز (دوشنبه) در آیین افتتاح اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی خوزستان در محل یادمان شهدای هویزه اظهار داشت: اعزام دانش آموزان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق جنگی هر ساله با هدف معرفی ارزش‌های دوران دفاع مقدس انجام می‌شود.

وی با اشاره به اعزام دانش‌آموزان در قالب اردوی راهیان‌نور طی چند مرحله گفت: این قشر از جامعه به عنوان آینده‌سازان این سرزمین اسلامی باید ارج نهادن و ادای احترام به مقام والای شهدا و روش زندگی آنها را فرا بگیرند.

حمیدی نژاد افزود: شهدا در سخت‌ترین شرایط، با مظلومیت و دست خالی و البته ایمانی راسخ در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه امروز باید آرمانی که شهدا برای تجلی آن جان خود را فدا کردند به نسل جوان منتقل کرد یادآور شد: دانش‌آموزان با شرکت در اردوهای راهیان نور با زندگی و راه شهدا بیشتر آشنا می‌شوند.

وی تاکید کرد: از جمله برنامه‌ها و اهداف آموزش و پرورش، تربیت نسل انقلابی، اسلامی و ادامه دهنده راه شهدا برای آینده کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها