مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان خبر داد؛

تحقق ۷۸ درصد عملکرد پرداخت تسهیلات مسکن ملی روستایی در کردستان

«رسولی» گفت: تاکنون ۷۸ درصد عملکرد پرداخت تسهیلات مسکن ملی روستایی در استان محقق شده است.
کد خبر: ۶۲۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹ - 08November 2023

تحقق ۷۸ درصد عملکرد پرداخت تسهیلات مسکن ملی روستایی در کردستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «سعید رسولی» مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان امروز در جلسه شورای مسکن استان کردستان از افزایش میزان تسهیلات بانکی ساخت مسکن روستایی خبر داد و اظهار داشت: تاکنون ۷۸ درصد عملکرد پرداخت تسهیلات مسکن ملی روستایی در استان محقق شده است.

وی افزود: افزایش میزان تسهیلات بانکی ساخت مسکن روستایی و تسریع در پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها در کردستان مهاجرت روستایی را کاهش می دهد.

رسولی با بیان اینکه هنوز تسهیلات ۷۱۲ نفر متقاضی ساخت مسکن ملی از سوی بانک‌ها پرداخت نشده است، گفت: تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی به روستائیان به صورت کامل پرداخت نشده که و برای جلوگیری از تجمعات و مراجعات متعدد مردمی به بنیاد مسکن، هر چه سریع‌تر این تسهیلات پرداخت شود.

وی خاطرنشان کرد: ۱۸ درصد مسکن ملی استان در بخش روستایی تعریف شده که با چالش‌های زیادی مواجه بوده و بعد از گذشت ۲ سال از عمر دولت، هنوز در حال تامین زمین هستیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان از شناسایی ۱۰ هزار نفر متقاضی در سامانه سیب خبر داد و عنوان کرد: ساخت ۶ هزار قطعه زمین روستایی در سفر اخیر رئیس‌جمهور کلنگ‌زنی شده که تاکنون سه هزار و ۵۰۰ قطعه تامین و  دو هزار و ۵۰۰ قطعه از محل دیگر و به‌خاطر آبروی استان، این مسئولیت را تقبل کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار