مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

صیانت از حقوق کارگران جزو اولویت‌های دولت است

«پیشکاری» گفت: کارگران صاحبان اصلی و بازوان توانمند وزارت کار هستند و شبانه روزی پیگیر مشکلات و صیانت از حقوق آنان هستیم.
کد خبر: ۶۲۹۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ - 09November 2023

صیانت از حقوق کارگران جزو اولویت‌های دولت استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «فرزاد پیشکاری» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان امروز در دیدار با رئیس و هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارگران و استادکاران بخش ساختمان استان کردستان، اظهار داشت: کارگران و استادکاران ساختمانی نقش اساسی در شهرسازی و زیبا سازی فضای شهری و روستایی دارند.

وی از جامعه کارگران و استادکاران ساختمانی به عنوان یکی از قشرهای اثرگذار در مسیر توسعه اقتصادی یاد کرد و افزود: توجه به کارگران و رفع مشکلات آنان از بسیاری از مشکلات جامعه در حوزه های دیگر می کاهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، کارگران را خانواده وزارت کار خواند و ادامه داد: تمام ظرفیت های اداره کل، ادارات زیر مجموعه وزارت کار در کردستان و سایر ارگانها را برای رفع مشکلات این قشر بکار گرفته و شبانه روزی در جهت تحقق اهداف و سیاست های وزارت کار، تلاش خواهیم کرد.

رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران و استادکاران بخش ساختمان استان کردستان نیز دغدغه‌ها و مشکلات حوزه کاری خود را مطرح کرد و از مدیر کل کار کردستان خواست مشکل بیمه کارگران ساختمانی و اعزام کارگران و استادکاران به اقلیم کردستان عراق را از طریق وزارت کار حل و فصل کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها