مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خبر داد؛

استفاده ۳۵ هزار خانوار کردستانی از طرح کالابرگ الکترونیک

«پیشکاری» گفت: در قالب طرح کالابرگ الکترونیک ۳۵ هزار خانوار در استان از این طرح استفاده کرده و از ۸۰ هزار تومان یارانه تشویقی برای هر نفر بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر: ۶۰۲۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ - 08July 2023

استفاده 35 هزار خانوار کردستانی از طرح کالابرگ الکترونیکبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «فرزاد پیشکاری» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به استقبال مردم کردستان از طرح کالابرگ الکترونیک اظهار داشت: یک میلیون و ۶۴۷ هزار نفر از جمعیت استان یارانه دریافت کرده که حدود ۶۹۴ هزار نفر از این تعداد، یارانه ۴۰۰ هزار تومانی دریافت و از این سبد کالا می‌توانند استفاده کنند.

وی افزود: در قالب طرح کالابرگ الکترونیک ۳۵ هزار خانوار در استان از این طرح استفاده کرده و از ۸۰ هزار تومان یارانه تشویقی برای هر نفر بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تصریح کرد: تاکنون ۵۹ هزار تراکنش خرید در فروشگاه‌های طرف قرارداد از آغاز اجرای این طرح در استان انجام شده است.

وی گفت: کردستانی‌ها تاکنون ۴۶۰ میلیارد ریال کالای اساسی در قالب طرح کالابرگ الکترونیک خریداری کردند.

پیشکاری با بیان اینکه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک تکلیف قانونی است و دولت بنا ندارد یارانه نقدی را حذف کند؛ عنوان کرد: مردم و متقاضیان مختارند که کالابرگ الکترونیکی یا یارانه نقدی را انتخاب و خرید خود را به شکل اعتباری انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار