مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خبر داد؛

تحقق ۱۳۲ درصدی فرصت‌های شغلی در کردستان در سال گذشته

«پیشکاری» از تحقق ۱۳۲ درصدی فرصت‌های شغلی در کردستان طی سال گذشته خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و صنعت و معدن و تجارت در این زمینه عملکرد مطلوبی داشتند.
کد خبر: ۶۱۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱ - 18September 2023

تحقق ۱۳۲ درصدی فرصت‌های شغلی در کردستان در سال گذشتهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «فرزاد پیشکاری» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام راه‌امدازی سامانه جستجوی شغل بر بستر فضای مجازی، اظهار داشت: متقاضیان کار و کارفرمایان برای درخواست شغل و بکارگیری نیروی کار می‌توانند از طریق این سامانه ثبت‌نام کنند.

وی کاهش زمان و هزینه‌های جست‌وجوی شغل، بهبود و انسجام در عملکرد کاریابی‌ها و در نهایت رشد نرخ اشتغال کشور و افزایش رضایتمندی ذینفعان را از اهداف راه‌اندازی این سامانه اعلام کرد.

پیشکاری افزود: در حال حاضر بیش از ۳۹۰ متقاضی کردستانی در این سامانه نام‌نویسی کرده‌اند و حدود ۳۹۸ نفر از کارفرمایان هم فرصت‌های شغلی را ایجاد کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در ادامه از تحقق ۱۳۲ درصدی فرصت‌های شغلی در کردستان طی سال گذشته خبر داد و افزود: دستگاه‌های اجرایی کمیته امداد، بهزیستی و صنعت و معدن و تجارت در این زمینه عملکرد مطلوبی داشتند.

پیشکاری تعهد اشتغال کردستان برای سال‌جاری را ۲۱ هزار و ۵۹۹ نفر اعلام و اضافه کرد: از این تعداد، نام ۱۰ هزار نفر یعنی معادل ۴۷ درصد در این سامانه ثبت شده است.

سامانه جست‌وجوی شغل https://shoghl.mcls.gov.ir محلی است که کارفرمایان برای درخواست نیروی کار مورد نیاز خود به سامانه مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام می‌کنند. همچنین کسانی که کارجو هستند نیز با مراجعه به سامانه می‌توانند اطلاعات خود را ثبت تا کار مورد نظر خود را پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار