مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

دهیاران سفیران و بازوان توانمند دولت در روستا‌ها هستند

«پیشکاری» دهیاران را سفیران و بازوان توانمند دولت در روستا‌ها خواند و گفت: هدف از ایجاد اتحادیه تعاونی‌های دهیاران، کمک به پیشبرد اهداف دولت در روستا‌ها است.
کد خبر: ۵۹۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴ - 20June 2023

دهیاران سفیران و بازوان توانمند دولت در روستاها هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «فرزاد پیشکاری» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان امروز (سه‌شنبه) در نشست با دهیاران بخش های مختلف استان کردستان در سنندج با اشاره به اینکه این اداره کل، تمام تلاش خود را در تشکیل تعاونی ها و اتحادیه های تعاونی خواهد داشت اظهار داشت: هدف از ایجاد اتحادیه تعاونی های دهیاران، کمک به پیشبرد اهداف دولت در روستاها است.

وی یادآور شد: با ایجاد اتحادیه دهیاران شاهد توسعه روستاها، انجام فعالیت های اقتصادی، نیاز سنجی های آموزشی، وحدت رویه مالی و ایجاد بسترهای اشتغال پایدار خواهیم بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان مهمترین مزایای اتحادیه های تعاونی را بازاریابی مناسب، حل اختلاف بین تعاونی ها، تامین مالی، حضور در اتاق تعاون و صادرات محصولات بیان کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای ایجاد این اتحادیه بکار خواهیم گرفت.

پیشکاری دهیاران را سفیران و بازوان توانمند دولت در روستاها خواند و خواستار تلاش شبانه روزی در ایجاد اتحادیه تعاونی دهیاران در روستا های استان شد.

وی ضمن اشاره به تصویب سند توسعه بخش تعاون توسط هیات وزیران در اواخر سال گذشته، افزود: شوراهای توسعه تعاون استان ها به ریاست استاندار و عضویت دستگاه های ذیربط در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها