مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان عنوان کرد؛

سهم ۱۱۶ میلیارد تومانی کردستان از مشاغل خانگی

«پیشکاری» به اعتبارات مشاغل خانگی اشاره کرد و سهم استان کردستان را ۱۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در سال جاری اعلام کرد و گفت: امسال تاکنون اشتغالزایی برای ۲ هزار و ۵۸۰ نفر در سامانه رصد اشتغال کردستان ثبت شده است.
کد خبر: ۶۰۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵ - 09July 2023

سهم ۱۱۶ میلیارد تومانی کردستان از مشاغل خانگیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «فرزاد پیشکاری» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در سومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری کردستان، به اهتمام دولت سیزدهم نسبت به ایجاد اشتغال، احیای واحدهای تولیدی و پرداخت معوقات کارگران اشاره کرد و اظهار داشت: تسهیل‌گری در صدور مجوزهای کسب و کار و پرداخت تسهیلات اشتغال از سوی دستگاههای حمایتی و تسهیلگر با جدیت ادامه دارد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰، شاهد تحقق ۹۲ درصدی و سال ۱۴۰۱ حدود ۱۳۲ درصدی برنامه های اشتغال استان بودیم.

این مسئول گفت: امسال تاکنون اشتغالزایی برای ۲ هزار و ۵۸۰ نفر در سامانه رصد اشتغال کردستان ثبت شده که ۱۲ درصد تعهد است و باید به ۲۵ درصد می رسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان به اعتبارات مشاغل خانگی اشاره و سهم استان را ۱۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در سال جاری اعلام کرد و خطاب به بانک‌ها یادآور شد: از هفته آینده پرونده مشاغل ارسال می‌شود و اگر بانکی منابع اعتباری نداشت حتما به صورت مکتوب اعلام کند تا برنامه ریزی دچار وقفه نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار