مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خبر داد؛

ثبت هزار و ۱۳۹ شغل در سال جاری

«پیشکاری» گفت: تعهد شغل ایجادی برای سال جاری ۲۱ هزار و ۵۹۹ مورد است که هزار و ۱۳۹ ثبت شده و پنج درصد تحقق یافته است.
کد خبر: ۵۹۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ - 18June 2023

ثبت هزار و ۱۳۹ شغل در سال جاریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «فرزاد پیشکاری» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان جلسه شورای اشتغال شهرستان قروه تعهد اشتغال در سال گذشته استان را ۳۳ هزار و ۵۱۳ شغل اعلام کرد و اظهار داشت: در مقابل ۴۴ هزار و ۳۳۲ شغل با ۱۳۲ درصد تحقق ایجاد شد.

وی ادامه داد: تعهد شغل ایجادی برای سال جاری ۲۱ هزار و ۵۹۹ مورد است که هزار و ۱۳۹ ثبت شده و پنج درصد تحقق یافته است.

وی یادآور شد: دستگاه های برتر در سال گذشته به لحاظ ثبت عملکرد رصد در سامانه به ترتیب بیشترین درصد، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و کمیته امداد بودند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اضافه کرد: دستگاه های برتر در سال جاری به لحاظ ثبت عملکرد رصد در سامانه به ترتیب بیشترین تعداد مربوط به صنعت و معدن با ۵۰۹ نفر، جهاد کشاورزی ۱۶۹ نفر، کمیته امداد ۱۶۷ نفر بوده است.

پیشکاری افزود: شهرستان های برتر در سال گذشته به لحاظ ثبت عملکرد رصد در سامانه به ترتیب بیشترین درصد تحقق ثبت نسبت به تعهد، سقز، دیواندره و کامیاران بود.

وی یادآور شد: شهرستان های برتر در سال جاری به لحاظ ثبت عملکرد رصد در سامانه به ترتیب بیشترین درصد تحقق ثبت نسبت به تعهد هم دهگلان، سقز و کامیاران بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تعداد نظارت بر اشتغال های ایجاد شده در سامانه رصد به صورت تلفنی را ۱۲ هزار و ۹۵۲ اعلام کرد و گفت: تماس های بی پاسخ هزار و ۸۴، نظارت تایید شده ۱۰ هزار و ۲۸۴ مورد، نیاز به بررسی هزار و ۵۸۷ و میزان تحقق ۸۱ درصد است.

پیشکاری به وضعیت نظارت حضوری بر اشتغال ایجادی نیز اشاره و اضافه کرد: اشتغال بررسی شده میدانی سه هزار و ۴۶۸ مورد، تایید شده نهایی ۲ هزار و ۷۳۵ مورد و میزان تحقق هم ۷۸.۸ درصد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار