سینمایی «ماهی و برکه» به سینما رسید

اولین ساخته سینمایی «علی براتی»، کارگردانِ بسیجی خوش ذوق اقلیدی با نام «ماهی و برکه»، با موضوع کودک و نوجوان که در شهرستان اقلید ساخته شده بود، رونمایی شد.
کد خبر: ۶۳۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴ - 22November 2023

سینمایی «ماهی و برکه» به سینما رسیدبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، فیلم سینمایی ماهی و برکه به تهیه کنندگی «هادی انباردار»، و کارگردانی «علی براتی»، در شهرستان اقلید ساخته شده است و به داستان زندگی مخترعی به نام «علی یزدانی»، در سه دوره کودکی، نوجوانی و جوانی می‌پردازد.

این مخترع در مسیر ساخت اختراعش دچار چالش‌هایی می‌شود که برای خانواده و اطرافیانش دردسرهایی را ایجاد می‌کند.

در این فیلم سعیدآقاخانی، بهناز جعفری، میرطاهر مظلومی، علیرضا استادی، مهدی فقیه، امیررضا فرامرزی، مهسا هاشمی، باسط رضایی، ساغر کیان راستی و ایران مسعودی از جمله بازیگرانی به ایفاء نقش پرداختند.

«علی براتی»، نویسنده و کارگردان این فیلم در مراسم اکران خصوصی اظهار داشت: سینمایی «ماهی و برکه» پس از حضور در جشنواره‌های مختلف خارجی از جمله «KIDS FIRST» در ایالات متحده آمریکا که از معتبرترین جشنواره‌های حوزه کودک و نوجوان است و منتخب این جشنواره نیز شده، اکنون در شهرستان آباده اکران شد و در ادامه در دیگر شهر‌های کشور اکران خواهد شد.

این فیلم با حضور «وحید نمازی»، رئیس حوزه هنری فارس، سید «مهدی موحد»، مشاور استاندار فارس و جمعی از مسئولان شهرستان اقلید و آباده اکران شد.

انتهای پیام/ عباس جهانتاب

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار