مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس زنجان:

حضور موثر بسیجیان در بزنگاه‌ها برای حفظ انقلاب برکسی پوشیده نیست

سرهنگ «موسوی» گفت: حضور موثر و راه گشای بسیجیان به ویژه در بزنگاه‌ها و عرصه‌های نیاز کشور به عنوان بازوی قدرتمند نظام اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح در صیانت از فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برکسی پوشیده نیست.
کد خبر: ۶۳۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲ - 22November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار «سید شمس‌الدین موسوی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با صدور پیامی، پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسیج مدرسه عشق و آوردگاه اراده و ارادت است، بسیج یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شجره طیبه‎‌ای است که حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را بر عهده دارد.

ایثارگران بسیجی سلحشورانه در هشت سال دفاع مقدس درس ایستادگی و رشادت آموختند و در این دوران با از خود گذشتگی، ایران اسلامی را از گزند دشمنان حفظ کردند و پس از اتمام دفاع مقدس نیز در همه عرصه‌ها از جمله علمی، تحقیقاتی، فرهنگی، اجتماعی و… خوش درخشیده‌اند و در تمامی صحنه‌ها و برهه‌های حساس و بحران‌ها پیشقدم و پیشگام بوده، هستند و خواهند بود.

شجره طیبه بسیج و فرهنگ بسیجی، نمادی آشکار از اراده والای مردمی در عرصه‌های گوناگون اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) است و حضور موثر و راه گشای بسیجیان به ویژه در بزنگاه‌ها و عرصه‌های نیاز کشور به عنوان بازوی قدرتمند نظام اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح در صیانت از فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برکسی پوشیده نیست.

ضمن تبریک این روز فرخنده و مبارک خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران آرزوی توفیق و استمرار عزت، سربلندی و اقتدار هرچه بیشتر نیرو‌های مسلح و بسیجیان عزیز را از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار