به گزارش دفاعپرس از قزوین، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه با محمود طاهریان مشاور عالی مدیرعامل و مدیرکل حراست بیمه دی، سید مصطفی یاسینی مدیر حراست و بازرسی شرکت بیمه دی و حامد فروغی معاون مدیرکل حراست بیمه دی اظهار داشت: بیمه دی استان قزوین زحمات بسیاری در جهت رفع مشکلات خانوادههای شهدا و ایثارگران و ارائه خدمات با کیفیت به آنها متقبل میشود که قدردانشان هستیم.
وی مشکلات بیمه دی ایثارگران را تشریح کرد و گفت: قزوین برخلاف استانهای مرزی محروم نیست، اما نسبت به آنها، انعقاد قرارداد کمتری با مراکز درمانی نظامی و دولتی دارد.
این مسئول افزود: اکنون استان قزوین با مسئولان مراکز درمانی که لغو خدماتدهی کرده بودند، با انجام رایزنی، تعهد داده که پرداخت هزینهها به صورت منظم باشد تا در ارائه خدمات به جامعه ایثارگران مشکلی به وجود نیاید.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از مسئولان بیمه دی خواست که روند پرداخت منظم هزینههای بیمه دی ادامه داشته باشد تا اختلالی در روند خدماتدهی به وجود نیاید.
وی متذکر شد: باید در ارائه خدمات به جامعه ایثارگران نگاه انتفاعی وجود نداشته باشد و خدماترسانی با کیفیت به این قشر معظم جامعه در اولویت مسئولان بیمه دی باشد.
اسمعیلی بیان داشت: درمان ایثارگران هیچ وقت تعطیلپذیر نیست و باید با کیفیت به آنها خدماترسانی شود تا رضایت واقعی آنها که حقشان است، به دست آید.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ارتقای سامانه بیمه دی را ضروری دانست و عنوان کرد: انجام این مهم میتواند بسیاری از مشکلات موجود که موجب نارضایتی جامعه هدف بنیاد شده است را برطرف کند.
وی افزود: برطرف کردن محدودیتها در ارائه خدمات به ایثارگران و تسهیل نحوه ارائه مدارک پزشکی به بیمه دی جهت دریافت هزینهها از دیگر راهکارهای رفع مشکلات است.
در ادامه این جلسه، محمود طاهریان مشاور عالی مدیرعامل و مدیرکل حراست بیمه دی، مطالبی پیرامون اهمیت خدماتدهی به جامعه ایثارگران و رفع مشکلات آنها بیان کرد.
در ادامه جلسه فوق، حمیده خواجوییراد مدیر بیمه دی استان قزوین مطالبی پیرامون بهبود روند ارائه خدمات به جامعه ایثارگران، بومی و منطقهای کردن ارائه خدمات درمانی به ایثارگران، تامین نیروی انسانی در بیمه دی و کاهش محدودیتها در پرداخت هزینههای بیمه به ایثارگران بیان کرد.
انتهای پیام/