فرماندار آبدانان:

طراحی همه جانبه بسیج نشان از هوشمندی ولایت است

«رحمانی» گفت: طراحی همه جانبه بسیج هوشمندی ولایت را می‌رساند که مانند سدی استواری در برابر توطئه ها‌ی دشمنان در از بین بردن این انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کند.
کد خبر: ۶۳۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵ - 25November 2023

طراحی همه جانبه بسیج نشان از هوشمندی ولایت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام به مناسبت هفته بسیج امروز شنبه یادواره شهدا بخش سرابباغ با حضور حجت‌الاسلام «احمد فداله» امام جمعه و «رحمانی» فرماندار شهرستان آبدانان، جمعی از مسئولین ادارات و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

«محمد رحمانی» فرماندارآبدانان اظهار داشت: طراحی همه جانبه بسیج هوشمندی ولایت را می‌رساند و امکان بهره گیری از طرفیت‌های مردمی را بری نیل یه آرمان‌ها و اهداف متعالی را فراهم ساخته و راه‌های دشمنان را از همه جهات مسدود کرده است، بطوریکه از هر راهی برای نابودی انقلاب اسلامی وارد می‌شوند یک سد را در مقابل خود می‌بینند.

وی افزود: بسیجی هوشمند باید بیش از هرچیز به این مطلب بیاندیشد که امروز صحنه نبرد از میدان نبرد نظامی به عرصه فرهنگی انتقال یافته است.

«رحمانی» خاطر نشان کرد: بسیجی باید متوجه باشد که نوک پیکان دشمن امروز متوجه عرصه فرهنگی است و اگر موفقیتی هر چند کم در این عرصه بدست آورد، برای او بزرگترین پیروزی خواهد بود. فرماندار آبدانان تاکید کرد: نخستین وظیفه بسیجی در این عصر کسب آگاهی از اهمیت نبرد فرهنگی و درک موقعیت خطیر فرهنگ بسیجی است و توجه به این‌که دشمن تمام تلاشش را برای نابودی این فرهنگ به کار گرفته است.

رحمانی بیان کرد: راه عزت و اقتدار در گرو فرهنگ ایثار و مقاومت و ارزش‌های دینی و انقلابی است و همه باید رسالت خود را در جامعه انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار