روایت «امینه» از مظلومیت شیعیان عربستان

رمان امینه، قصه غصه مردمی است که غنی‌ترین منابع طبیعی را دارند، ولی از داشتن آن محرومند. این کتاب داستان زندگی شیعیان مظلومی است که در سرزمین اسلام، سرزمین پیامبر (ص) به دنیا آمدند و زندگی می‌کنند، اما مظلومیت از سراسر زندگی آنان می‌بارد.
کد خبر: ۶۳۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴ - 28November 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، رمان امینه، قصة غصه مردمی است که غنی‌ترین منابع طبیعی را دارند، ولی از داشتن آن محرومند. داستان زندگی شیعیان مظلومی که درسرزمین اسلام سرزمین پیامبر (صلی‌الله علیه‌وآله) به دنیا آمدند و زندگی می‌کنند، اما مظلومیت از سراسر زندگی آنان می‌بارد.

رمان امینه، علاوه بر به رخ کشیدن مظلومیت شیعیان عربستان، پرده از راز‌های مگو و خوشگذرانی‌های شاهزاده‌های سعودی بر می‌دارد. این رمان، مستند و برگرفته از واقعیت‌های موجود در جامعة عربستان و خباثت آل سعود است.

داستان زندگی دخترکی زیبا که در دام هوس شاهزاده‌های سعودی گرفتار می‌شود و شاهزاده‌ای پیر او را می‌رباید تا به خواسته‌های سیری ناپذیر نفسش برسد و امینه این دخترک پاک و معصوم در طول داستان با واقعیت‌هایی رو به رو می‌شود که برایش تازگی دارد و راز‌های مگوی مادر شهیده اش، کم کم برایش رو می‌شود.

این داستان ساخته ذهن نویسنده است، اما برای هر کلمه کلمه اش، واقعیتی در جامعة عربستان وجود دارد و تمام رخدادهایش برگرفته از واقعیات و خاطراتِ مستند است.

روایت «امینه» از مظلومیت شیعیان عربستان

طاهره سادات حسینی نویسنده «امینه»، پیشتر اولین رمان درباره حاج قاسم سلیمانی با عنوان قطره‌ای به وسعت دریا را نوشته بود که بسیار مورد اقبال خوانندگان قرار گرفت.

وی از قلم قوی و روان و تخیلی برخوردار است و در فضای مجازی دارای شخصیتی محبوب و مشهور می‌باشد و مورد توجه خیل عظیمی از خوانندگان در اقصی نقاط ایران قرار گرفته است. مبارزه با یهود و صهیونیست و تفکر ضد شیعی و انقلابی از تراوشات قلمی این نویسنده جوان می‌باشد و همواره در صدد معرفی تفکر شیعه ناب و طرد افکار صهیونیست بوده و با قلم فرسایی به صورت رمان به واقعیت‌های پنهان از ایدئولوژی یهود می‌پردازد.

آئین رونمایی از رمان ایرانی «امینه» در روز چهارشنبه مورخ ۸ آذر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۰، با حضور نویسنده کتاب و جمعی از نویسندگان و پژوهشگران کشورمان در سالن اجتماعات فرهنگسرای امید به نشانی میدان امام حسین، خیابان هفده شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار