جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین:

«ولایت» جایگاه و منزلت ویژه‌ای در فرهنگ فاطمی دارد

سرهنگ بابایی گفت: در فرهنگ فاطمی ولایت جایگاه و منزلت ویژه‌ای دارد و مردان و زنان ایران اسلامی نیز امروز با سرمشق قرار دادن حضرت زهرا (س) در همه لحظات پشتیبان رهبری باشند.
کد خبر: ۶۳۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸ - 02December 2023

در فرهنگ فاطمی ولایت جایگاه و منزلت ویژه‌ای داردبه گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ دوم پاسدار «سید علی بابایی» جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین در ویژه برنامه عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) که در محل سالن جلسات ناحیه در جمع کارکنان برگزار شد با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: حضرت زهرا (س) الگو و سرمشق زنان عالم هستی است و بانوان می‌توانند با الگوبرداری از شیوه زندگی آن بانوی بزرگ و معصوم خود را در برابر بسیاری از ناهنجاری‌های که در جامعه وجود دارد، بیمه کنند. 

وی با بیان اینکه فاطمه زهرا (س) ضامن بقای اسلام است و به مقام زن جایگاه ویژه بخشید، گفت: اگر چه مزار حضرت زهرا (س) به خواست ایشان مخفی ماند و این سند محکمی بر مظلومیت تشیع است، اما اختفای مزار حضرت فاطمه زهرا (س) سند مظلومیت این بانوی معصوم است. 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) به خاطر دین اسلام و ولایت به مبارزه با دشمن بر می‌خیزد و در این راه به شهادت می‌رسد. 

این مسئول حضرت فاطمه زهرا (س) را مادر عاشورا خواند و اضافه کرد: امام حسین (ع) شهید دشت کربلا شجاعت و ایستادگی در برابر ظالمان را از مادر خود حضرت فاطمه زهرا (س) به ارث برده است. 

بابایی ادامه داد: در فرهنگ فاطمی ولایت جایگاه و منزلت ویژه‌ای دارد و مردان و زنان ایران اسلامی نیز، امروز با سرمشق قرار دادن حضرت زهرا (س) در همه لحظات پشتیبان رهبری باشند. 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین تنها راه سعادت جامعه را متوسل شدن به قرآن و اهل بیت (ع) دانست و گفت: اگر جامعه اسلامی راه قرآن و اهل بیت (ع) را بپیماید به عزت می‌رسد.    

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار