در اولین نشست ستاد مرکزی یوم‌الله نهم دی؛

رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله ۹ دی: ملت ایران در «حماسه ۹ دی» عمق راهبردی نظام اسلامی را نشان دادند/ دشمن امروز از حوادث «روایت‌های باطل» می‌سازد

سردار نائینی با تاکید بر اینکه دشمن امروز از رخداد‌ها و حوادث روایت‌های باطل می‌سازد، گفت: تقویت باور‌های نسل کنونی که رخداد‌های انقلاب اسلامی را درک نکردند یک ضرورت جدی است.
کد خبر: ۶۳۵۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱ - 04December 2023

رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله ۹ دی: ملت ایران در حماسه ۹ دی عمق راهبردی نظام اسلامی را نشان داد/ دشمن امروز از حوادث روایت‌های باطل می‌سازدبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، سردار «علی‌محمد نائینی» رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله نهم دی صبح امروز (دوشنبه) در اولین نشست ستاد مرکزی یوم‌الله نهم دی که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدت‌های شهدای غزه و عملیات طوفان‌الاقصی اظهار داشت: ایام‌الله و روز‌های بزرگ اگر به درستی پاس داشته نشوند در گذر زمان و جابه‌جایی نسل ابعاد و آثار آن‌ها به تدریج فراموش خواهد شد.

سردار نائینی با بیان اینکه در گذر زمان حساسیت‌های اجتماعی در برابر فتنه‌ها کاهش پیدا می‌کند و روایت‌های تاریخی جابه‌جا می‌شود، گفت: تجربه بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی نشان می‌دهد ما با تکرار پذیری تهدیدات و فتنه‌ها مواجه هستیم و تا زمانی که نظام و ملت ایران بر آرمان‌های خود ایستاده باشد با تهدیدات پیچیده و به‌روز شده مواجه خواهد بود.

رئیس ستاد مرکزی ۹ دی با تاکید بر اینکه ابعاد تهدیدات با توجه به درس‌هایی که دشمن از شکست‌های خود می‌گیرد روز به روز پیچیده می‌شود، افزود: ۹ دی حماسه‌ای بزرگ و عنصری بازدارنده جدی بود و متعلق به یک روز تاریخ نبود بلکه بخشی از تاریخ و هویت انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی قله بصیرت و ولایت‌مداری بود، خاطرنشان کرد: روز‌های خطرناکی را ما در طول انقلاب اسلامی تجربه کردیم و ملت ایران با فهم، بصیرت و اقدام به موقع سربلند بودند.

سردار نائینی با بیان اینکه انتخاباتی که در سال ۱۳۸۸ انجام شد بی‌نظیر و در سلامت، رقابت و با مشارکت بالای مردمی بود، گفت: دشمن با توطئه‌های مختلف این انتخابات را به چالش کشید و باعث خسارت‌های فراوانی شد و پس از سال‌ها همچنان کشور از آن فتنه رنج می‌برد.

رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله نهم دی گفت: فتنه سال ۱۳۸۸ دعوای انتخاباتی و سیاسی بین دو جریان نبود بلکه اقدامی طرح‌ریزی با استفاده از تجربیاتی که نظام سلطه به ویژه آمریکا در دیگر کشور‌ها داشت، بود و ملت ایران با حضور خودشان این توطئه دشمن را در هم شکستند.

سردار نائینی با بیان اینکه دشمن در باور‌ها و محاسبات خود دچار مشکل شد، افزود: امروز ما در جنگ شناختی و ادارکی با دشمن هستیم و این مناسبت‌ها فرصتی برای جهاد تبیین و پاسخ به برخی از شبهات است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن امروز از رخداد‌ها و حوادث روایت‌های باطل می‌سازد، بیان کرد: تقویت باور‌های نسل کنونی که رخداد‌های انقلاب اسلامی را درک نکردند یک ضروت جدی است؛ این روز به عنوان روز بصیرت و میثاق با رهبری در تقویم کشور ثبت شد و رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید بر ماندگاری این روز کردند.

سردار نائینی گفت: ۹ دی روز نمایش اقتدار، استحکام نظام، قدرت بسیج کنندگی نظام و عمق راهبردی نظام بود و در این روز باور مردم به وجود جنگ نرم تقویت شد.

رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله ۹ دی اظهار داشت: امسال سال انتخابات است و باید از این مناسبت‌ها برای تولید امید و مشارکت مردمی استفاده کنیم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار