برگزاری مراسم "حقیقت سمیر" با حضور همرزمان شهید قنطار

حوزه هنری برای پاسداشت مقام والای شهید قنطار که اخیرا در حمله راکتی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، آیین بزرگداشتی را با عنوان «حقیقت سمیر» در تاریخ 13 دی‌ماه برگزار می‌کند.
کد خبر: ۶۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ - 23December 2015

برگزاری مراسم

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، هادی مولویدوست، مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل حوزه هنری، با اعلام این خبر افزود: حوزه هنری برای پاسداشت مقام والای شهید قنطار که اخیرا در حمله راکتی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، آیین بزرگداشتی را با عنوان «حقیقت سمیر» در تاریخ 13 دیماه برگزار میکند.

وی با اشاره به عنوان این مراسم و تاکید بر واژه »حقیقت» در این عنوان، توضیح داد: محور این برنامه معرفی ابعاد شخصیتی و فعالیتهای این شهید والامقام است و به این اعتبار، سخنرانان برجستهای که آشنایی خوبی با ایشان داشتهاند و در زمینه مقاومت و ایثارگری در حزبالله لبنان صاحب نظر و پژوهش هستند در این مراسم درباره شخصیت شهید قنطار سخن خواهند گفت.

به گفته مولویدوست، همچنین برخی از همرزمان شهید سمیر قنطار که ارتباط نزدیکی با ایشان داشتند در حوزه هنری حاضر خواهند شد و به ذکر خاطرات و ناگفتههایی از آن شهید عزیز میپردازند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل حوزه هنری از انتشار کتابی با عنوان «حقیقت سمیر» خبر داد و گفت: این کتاب که برای بزرگداشت مقام این شهید تالیف شده است، در مراسم «حقیقت سمیر» در حوزه هنری رونمایی خواهد شد.

وی از حضور چهرههای برجسته هنری و مسئولان حوزه هنری در مراسم «حقیقت سمیر» خبر داد و گفت: این مراسم در تاریخ 13 دیماه در سالن سوره حوزه هنری برگزار خواهد شد و با شعرخوانی شاعران حوزه هنری با محوریت شخصیت و شهادت شهید قنطار همراه خواهد بود.

به گفته مدیرکل روابط عمومی و امور بینالمملی حوزه هنری، اطلاعات تکمیلی و دقیق مراسم «حقیقت قنطار» متعاقبا اعلام خواهد شد.

»شهید سمیر قنطار» از فرماندهان مقاومت حزبالله لبنان، 29 آذرماه مصادف با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) در سن 53 سالگی در اثر حمله راکتی رژیم صهیونیستی در قنیطره، در نزدیکی دمشق سوریه به شهادت رسید.

نظر شما
پربیننده ها