سردار کارگر در دیدار با استاندار قم تاکید کرد؛

ضرورت تقویت زیرساخت‌های ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در جامعه

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز با استاندار قم دیدار و بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۶۳۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴ - 07December 2023

تاکید سردار «کارگر» بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سردار سرتیپ «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز (پنج‌شنبه) با «سیدمحمد آقامیری» استاندار قم در استانداری این استان دیدار کرد.

سردار کارگر در این دیدار با اشاره به شانزدهم آذر (روز دانشجو)، یاد و خاطره شهدای والامقام بخصوص دانشجویان شهید را گرامی‌داشت و بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در جامعه تاکید کرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین بهره‌مندی از تجربیات و خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس و نیز تبدیل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم به مرکز ترویج فرهنگ و معارف جهاد و مقاومت را مورد تأکید قرار داد.

آقامیری، استاندار قم نیز در این دیدار، گزارشی از اقدامات شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بیان کرد.

به گزارش دفاع‌پرس، در دیدار رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با استاندار قم، سردار «سید حسین ستوده» رئیس بازرسی بنیاد و حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار