استاندار مازندران خبر داد؛

اجرای ۳۰۰۰ پروژه عمرانی در استان مازندران

«حسینی‌پور» با اشاره به اجرای سه هزار پروژه در استان مازندران، راه اندازی سامانه نظارت هوشمند و برخط را از جمله برنامه‌ها بیان کرد.
کد خبر: ۶۳۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶ - 10December 2023

اجرای ۳۰۰۰ پروژه عمرانی در استان مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران در حاشیه شورای برنامه ریزی استان مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح‌های مهم ملی و استادی و بررسی آن در شورای برنامه‌ریزی استان، نبود ماده ۲۳ را بخشی از مبانی فراروی اجرای طرح‌های ملی استانی بیان کرد و اظهار داشت: با دستور رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی کشور ماده ۲۳ برای طرح‌های استان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ۱۶ مصوبه مهم در شورای برنامه‌ریزی استان بررسی شده است، افزود: یک سری طرح‌های ملی در استان وجود دارد که متولی آن وزارتخانه‌ها هستند.

استاندار مازندران با بیان اینکه سه هزار پروژه در استان وجود دارد، گفت: برخی از پروژه‌ها توسط وزارتخانه‌ها در حال اجراست که ما تقاضای نظارت هوشمند توسط استان را کرده‌ایم و مصوب کردیم تا سامانه نظارت هوشمند پروژه‌های استان را راه اندازی کنیم.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: این سامانه باید به عنوان داشبورد مدیریتی در اختیار مدیران استان قرار می‌گیرد تا بتوانیم پروژه‌های مهم استان را به صورت بر خط نظارت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها