رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

امسال ۲ هزار پلیس اصفهان در مسابقات قرآنی شرکت کردند

حجت‌الاسلام «ایروانی» گفت: امسال بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآنی در رشته‌های قرائت، حفظ، درک مفاهیم و‌ اذان در مرحله شهرستانی ۲ هزار شرکت کننده حضور داشتند که ۳۰۰ به مرحله استانی راه پیدا کردند و از این تعداد ۱۰ نفر در رشته‌های مختلف به مرحله کشور راه پیدا کردند.
کد خبر: ۶۳۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ - 10December 2023

امسال ۲ هزار پلیس اصفهان در مسابقات قرآنی شرکت کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد حسین ایروانی» رییس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان امروز (یک‌شنبه) در نشست خبری، اظهار داشت: با توجه به اینکه کارکنان انتظامی استان ماموریت‌های عدیده‌ای دارند و به طور مستقیم با اقشار مختلف مردم سر و کار دارند لازم است آموزش‌های مناسب به کارکنان داده شود و لذا برگزاری کلاس‌ها و برنامه‌های معنوی در مناسبت‌های دینی و ملی در دستور کار عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی قرار دارد.

وی ادامه داد: امسال بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآنی در رشته‌های قرائت، حفظ، درک مفاهیم و‌ اذان در مرحله شهرستانی ۲ هزار شرکت کننده حضور داشتند که ۳۰۰ به مرحله استانی راه پیدا کردند و از این تعداد ۱۰ نفر در رشته‌های مختلف به مرحله کشور راه پیدا کردند.

همچنین پنجمین دوره مسابقات قرآنی ویژه خانواده‌ها در رشته‌های مختلف برگزار شد که در کل استان ۹۰۰ نفر شرکت کردند و از این بین ۳۷۰ نفر به مرحله استانی و در نهایت ۳۰ نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردند و در مجموع در بین ۴ نیروی مسلح انتظامی کشور رتبه دوم و فرماندهی انتظامی استان اصفهان رتبه برتر را کسب کرد.

برگزاری مراسم‌ مذهبی در مناسبت‌ها، برگزاری کلاس‌های دوره‌های هدایت سیاسی، جلسات سبک زندگی و مسایل خانواده ویژه کارکنان و خانواده‌ها به صورت هفتگی و ماهانه در یگان‌های مختلف در دستور کار عقیدتی سیاسی قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار