برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ فاطمی در خرمشهر

همایش طلایه داران تبلیغ فاطمی با تبیین نقش مادری در پیوندهای اجتماعی به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی خرمشهر با حضور روحانیون ائمه جماعات و مبلغین شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ - 11December 2023

برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ فاطمی در خرمشهربه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، همایش طلایه داران تبلیغ فاطمی با تبیین نقش مادری در پیوندهای اجتماعی امروز به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی خرمشهر با حضور روحانیون ائمه جماعات و مبلغین شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام «محمدجواد عادلپور» امام جمعه خرمشهر در این مراسم با تسلیت ایام شهادت بی بی دوعالم حضرت زهرا (س) و تسلیت به خاک وخون کشیدن هزاران انسان بیگناه در فلسطین اظهار داشت: سال گذشته به خاطر مرگ طبیعی یک زن در کشور ما که خودش بیمار بوده و از دنیا رفته، غوغایی در کشور ما به پا کردند و نظام ما را به بهانه زن، زندگی، آزادی به چالش کشیدند اما امروزه هزاران زن و کودک به کمک و حمایت همین مدعیان زن، زندگی، آزادی، در این گوشه ی دنیا سلاخی می‌شوند و این دروغگویی و بی‌شرفی آنها را به وضوح به نمایش گذاشته است.

وی افزود: توجه ویژه ای به تبیین این موضوع در این ایام داشته باشید و برای مردم روشنگری کنید و به ملاحظه ایام فاطمیه و مظلومیت زن و خانواده در جوامع غربی مدعی آزادی در خصوص مقام مادری و نقش مادری تشریح کنید، تبیین کنید و اقناع سازی‌کنید و جایگاه زن را در همان کشورها برای خانواده‌ها روشن کنید؛ اینکه زن جزء املاک مرد است، زن مظهر شیطان معرفی شده، ازدواج نکردن را کشیش‌ها تبلیغ می‌کنند و زن را انسان حساب نمی‌کنند.

خطیب جمعه خرمشهر با تبیین نقشه‌های دشمن در ویران نمودن اساس و بنیان خانواده و بویژه نقش محوری مادران یادآور شد: دشمن متوجه شده اساس و ریشه کانون گرم خانواده در جامعه اسلامی مادر است و دشمن جنگ نرم و شناختی و مرموزانه ای را این سالها راه انداخته است.

وی‌افزود: رابرت مُرداک صهیونیستی بنیان گذار همه این شبکه‌های گوناگون تقدس زدایی از کانون گرم خانواده، در رابطه با مادر می گوید؛ در رابطه با ایران باید نسبت به‌ کلمه مقدسی به عنوان مادر هزینه کنیم و این تقدس را بزداییم، اگر مادر را به لجن بکشیم و از این تقدس و جایگاه پایین بیاوریم، توانسته ایم تمام جامعه ایرانی را به لجن بکشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار