برگزاری دیدار هم اندیشی مدیرکل صدا و سیمای البرز و رییس سازمان‌های بسیج مهندسین استان

دیدار هم اندیشی مدیرکل صدا و سیمای استان البرز و رییس سازمان‌های بسیج مهندسین صنعت و معدن و کارگری این استان پیرامون رفع موانع تولید و اشتغالزایی برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۷۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ - 12December 2023

برگزاری دیدار هم اندیشی مدیرکل صدا و سیمای البرز و رییس سازمان‌های بسیج مهندسین صنعت و معدن و کارگری البرز به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، نشست هم اندیشی رضا فرخ‌نژاد مدیرکل صدا و سیمای استان البرز با سرهنگ پاسدار مهران یوسفی رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان البرز و سرهنگ پاسدار مهران طیران رییس سازمان بسیج کارگری استان ‌پیرامون هم افزایی در زمینه رفع موانع تولید، اشتغالزایی و فراهم کردن بستر رونق تولید در دفتر مدیرکل صدا و سیمای البرز برگزار شد.

در این دیدار سرهنگ پاسدار مهران یوسفی و سرهنگ پاسدار مهران طیران ضمن تشریح فعالیت‌های بسیج در حوزه شناسایی و رفع موانع تولید و اشتغال و‌با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تلاش جمعی در جهت رونق تولید در کشور، خواستار مشارکت بیشتر صدا و سیمای مرکز استان البرز در جهت پوشش خبری رویداد‌های مرتبط با تولید و اشتغال شدند.

در این دیدار ضمن تاکید بر پوشش رسانه‌ای مشکلات شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی، بر امیدآفرینی و معرفی افرادی که با حمایت و بهره گیری از ظرفیت بسیج، موفق به کارآفرینی و اشتغالزایی شده اند تاکید شد.

رضا فرخ نژاد مدیرکل صدا و سیمای استان البرز نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌های سازنده اقشار گوناگون بسیج در رفع موانع تولید، بر همکاری حداکثری صدا و سیمای البرز در این رابطه تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار