استاندار هرمزگان:

تبیین دستاوردهای انقلاب و دولت سیزدهم نیازمند ابتکار و خلاقیت است

«دوستی» با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه در دولت سیزدهم گفت: بیان این دستاوردها نیازمند نوآوری و ابتکار است تا برای نسل‌های جوان ملموس و قابل فهم باشد.
کد خبر: ۶۳۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ - 14December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «مهدی دوستی» استاندار هرمزگان در جلسه شورای اطلاع رسانی استان هرمزگان اظهار داشت: در دو ماه آینده رویدادهای مهمی در پیش داریم که نیاز است برای این رویدادها محتوای مناسب تهیه و تولید شود.

وی افزود: علاوه بر رویدادهای پیش‌رو در حوزه جهاد تبیین نیز باید گام برداشت و اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران در 4 دهه اخیر برای نسل‌های جوان به شکلی ملموس و قابل فهم بیان شود.

استاندار هرمزگان گفت: در آینده رئیس جمهور به استان سفرخواهند داشت و ضروری است برای این سفر بسته ویژه اطلاع رسانی و تبیین جامع اقدامات دولت و پروژه‌هایی که مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت دیده شود.

وی تصریح کرد: باید بیان این دستاوردها با نوآوری و ابتکار همراه باشد تا مخاطب بتواند به خوبی با محتوای تولید شده ارتباط برقرار کرده و آن دستاورد را احساس کند.

استاندار هرمزگان گفت: رویداد دیگر دهه فجر انقلاب اسلامی است که در این زمینه هم علاوه بر بیان اقدامات دولت و طرح‌های موجود، نیاز است به دستاوردهای کلی انقلاب اسلامی نیز اشاره شود.

وی رویداد مهم دیگر را برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد و متذکر شد: برای انتخابات نیز نیاز است با تولید محتوا، اخبار و گزارش‌های امید آفرین، میزان مشارکت مردم در انتخابات را افزایش داد.

دوستی تاکید کرد جلسات شورای اطلاع رسانی استان باید به صورت هفتگی برگزار و پیشنهادات ویژه رویدادهای مورد نظر در این جلسه ارائه و برای اجرای آن برنامه ریزی انجام داده شود.

در این جلسه مصوبات جلسه قبلی مورد بررسی قرار گرفت و سایر اعضا به بیان دیدگاه‌ها و گزارش اقدامات انجام شده پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار