لغو اکران فیلم " محمد رسول الله" در ترکیه

در حالیکه یک ماه پیش، مجید مجیدی کارگردان فیلم «محمدرسول الله (ص)» از شروع اکران گسترده این فیلم از تاریخ ۱۷ ربیع الاول در کشور ترکیه خبر داده بود؛ محمدرضا صابری مدیر شرکت سینمایی نورتابان خبر داد که امکان اکران این فیلم در ترکیه فعلا منتفی است.
کد خبر: ۶۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷ - 26December 2015

لغو اکران فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، در حالیکه یک ماه پیش، مجید مجیدی کارگردان فیلم «محمدرسول الله (ص)» از شروع اکران گسترده این فیلم از تاریخ ۱۷ ربیع الاول در کشور ترکیه خبر داده بود؛ محمدرضاصابری مدیر شرکت سینمایی نورتابان میگوید که امکان اکران این فیلم در ترکیه فعلا منتفی است.

مجید مجیدی  کارگردان فیلم سینمایی «محمد رسول الله»، چندی پیش در مورد وضعیت نمایش این فیلم در کشورهای دیگر گفت: قرار است به زودی فیلم در خانه سینمای کشور ایتالیا به نمایش دربیاید و اکران گسترده  « محمد رسول الله (ص)» از 17 ربیعالاول سالروز میلاد پیامبر در 400 سینما در ترکیه آغاز میشود. در ترکیه کمپانی مارس و ATV  قرار است این فیلم را پخش کنند همچنین فیلم به خیرالدین کارابان مفتی اعظم این کشور نشان داده شده و مورد پسند وی قرار گرفته است.

کارگردان فیلم محمدرسولالله ادامه داد: هرچند بعضی کشورها همچون عربستان در راه نمایش این فیلم مشکلاتی ایجاد کردند اما در حال برنامهریزی برای اکران این فیلم در کشورهای عراق، سوریه و لبنان با دوبله عربی هستیم. همچنین برنامهریزیهایی برای اکران فیلم در آمریکا و اروپا صورت گرفته است.

مجیدی همچنین درحاشیه شصت و هشتمین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به این نکته اشاره کرده بود که این فیلم به کشورهای اسلامی همچون اندونزی، سریلانکا و مالزی ارائه شده و با کشور هند و همچنین با کشورهای اروپایی و امریکایی در حال مذاکره برای اکران هستیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار