شبکه نمایش در شب‌های زمستان دیدنی می‍‌‌‎شود

همزمان با آغاز فصل زمستان؛ شبکه نمایش تدارک ویژه‌ای برای سرگرم کردن مخاطبین علاقه‌مند به فیلم و سریال خارجی دیده است.
کد خبر: ۶۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ - 26December 2015

شبکه نمایش در شب‌های زمستان دیدنی می‍‌‌‎شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس سریال کرهای «پاستا» و سری جدید برنامه «سینما کلاسیک» از 5 دیماه به روی آنتن شبکه نمایش میرود.

سریال طنز «پاستا» محصول سال 2011 کره جنوبی است که اخیرا به مدیریت دوبلاژ افشین زینوری در امور دوبلاژ صداوسیما دوبله شده و رضا آفتابی، ناصر احمدی، امیر حکیمی، شایان شامبیاتی، سعید شیخزاده، بهروز علی محمدی، ژیلا آژیر، نازنین یاری و مریم جلینی، در این سریال به صداپیشگی پرداختهاند.

این سریال از امشب 5 دیماه هر شب ساعت 19:30 پخش خواهد شد و روز بعد ساعت 7 و 14 تکرار خواهد شد.

ماجرای این سریال طنز در فضای آشپزخانه یک رستوران کره ای میگذرد. سئو یوکیونگ پس از ۳ سال به آرزویش میرسد و دستیار سرآشپز پاستا میشود. سرآشپز چوی هیون ووک است که کارش را در ایتالیا یاد گرفته و یکی از بهترین سرآشپزهای کُره است. چوی هیون ووک که به جای سرآشپز اخراج شده آمده تصمیم میگیرد تمام زنان سرآشپز رستوران را اخراج کند. عقیده وی این است که زنان نباید در آشپزخانه او باشند. یک روز هم نوبت سئو یوکیونگ میشود و این موضوع ماجراهایی را پدید میآورد.

همچنین سری جدید برنامه «سینما کلاسیک» از 5 دیماه هر شب ساعت 1 بامداد پخش خواهد شد و روز بعد ساعت 8 و 17 تکرار خواهد شد.

«هفت سوار دلاور» ، «دودسکادن» و «خواب گناهکاران» اثر آکیرا کوروساوا، داستان «کارآگاه» اثر ویلیام وایلر، «شماره 17» اثر آلفرد هیچکاک، «کشتن یک پلیس» با بازی آلن دلون برخی از فیلمهایی هستند که برای اولین بار در این برنامه پخش خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار