تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در شهرک صنعتی شکوهیه قم

پیکر مطهر یک شهید گمنام امروز طی مراسم باشکوهی در شهرک صنعتی شکوهیه قم تشییع و خاکسپاری شد.
کد خبر: ۶۳۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴ - 19December 2023

تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در شهرک صنعتی شکوهیه قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام ۲۱ ساله تفحص شده در منطقه بانی بنوک واقع در شمال ارتفاعات سیدصادق کردستان عراق امروز در شهرک صنعتی شکوهیه قم برگزار شد.

پیکر مطهر این شهید عزیز ابتدا بر روی خودروی مخصوص و با همراهی کاروان خودرویی از ورودی شهرک تا میدان غدیر حمل و سپس از این میدان تا مسجد چهارده معصوم (س) بر روی دستان ارادتمندان شهدا تشییع شد.

پیکر شهید گمنام مذکور، پس از اقامه عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) توسط جانباز سرافراز حاج علی مالکی نژاد، در فضای مقابل مسجد به خاک سپرده شد تا بعد از این میعادگاه عاشقان فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت باشد.

برپایی ایستگاه‌های صلواتی و ذبح قربانی و پخش مستقیم مراسم از شبکه استانی سیمای نور از ویژگی‌های این مراسم بود و در پایان حاضران پس از اقامه نماز جماعت بر سر سفره ضیافت این مهمان آسمانی جمع شدند.

در مراسم فوق، حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم و مسئول امور مربوط به تشییع و تدفین شهدای گمنام، مسئولان سازمان بسیج اقشار سپاه و شهرک صنعتی شکوهیه و جمع زیادی از خانواده‌های معظم شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس، مدیران کارخانجات و کارگران و فعالان این شهرک صنعتی حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار