هدف قرار دادن تانک اسرائیلی توسط گروهان‌های قدس

یک تانک مرکاوای اسرائیلی در محور تل الزعتر در شمال نوار غزه با راکت ضدزره تاندوم هدف قرار گرفت.
کد خبر: ۶۳۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸ - 20December 2023

هدف قرار دادن تانک اسراییلی توسط گروهان‌های قدسبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، نیروی مقاومت «گروهان‌های قدس» اعلام کرد که یک تانک مرکاوای اسرائیلی را در محور تل الزعتر در شمال نوار غزه با راکت ضدزره تاندوم هدف قرار داده است.

براساس اعلام منابع فلسطینی، گردان‌های قسام در ۷۴ امین روز نبرد طوفان الاقصی ۹ خودروی زرهی اسرائیلی را هدف قرار داده و ده‌ها نظامی اسرائیلی را به هلاکت رساندند.

همچنین کشتن و زخمی شدن ۱۸ نظامی اسرائیلی، ۴ مورد هدف قرار دادن خانه‌ها و نیرو‌های دشمن با راکت‌های ضدنفر، ۶ مورد درگیری با صهیونیست‌ها از فاصله صفر، ۱ مورد هدف قرار دادن جیپ نظامی اسراییلی از نوع هامر، ۳ مورد منفجر کردن خانه‌هایی که نظامیان صهیونیست در آن پناه گرفته بودند، ۱ مورد هدف قرار دادن اشغالگران با بمب ضدنفر، ۲ مورد هدف قرار دادن اتاق فرماندهی و نیرو‌ها و ادوات جنگی دشمن، ۳ مورد حمله موشکی به اراضی اشغالی از دیگر عملیات‌های نیرو‌های فلسطینی در روز سه شنبه بوده است.

از سوی دیگر، در آخرین ساعات سه‌شنبه، منابع عبری زبان اعلام کردند که آژیر خطر در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است و برخی منابع از شلیک ۶ موشک کاتیوشا از جنوب لبنان به سمت منطقه‌ای در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها