در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی: حماسه ۹ دی تیشه به ریشه براندازان زد/ پشتیبانی از ولایت فقیه از مهم‌ترین دستاوردهای ۹ دی است

سردار کمالی گفت: حماسه ۹ دی تیشه بر ریشه‌ی کوردلان و خوش خیالانی زد که در باور خود، آرزوی براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را داشتند‌.
کد خبر: ۶۴۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۹ - 30December 2023

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی: حماسه ۹ دی تیشه به ریشه براندازان زد/ پشتیبانی از ولایت فقیه از مهمترین دستاوردهای ۹ دی استسردار سرتیپ دوم «موسی کمالی» مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح  در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، اظهار داشت: ۹ دی حماسه‌ای ماندگار و شگفت‌انگیز از عمق درک و شناخت ملت غیور ایران از فتنه و جریان‌های برانداز علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

سردار کمالی ادامه داد: ۹ دی تیشه بر ریشه‌ی کوردلان و خوش‌خیالانی زد که در باور خود، آرزوی براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را داشتند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: یوم الله ۹ دی تبلور بصیرت و بسیج آحاد ملت و حرکت گسترده آن‌ها در مقابله با امواج توطئه بود.

وی خاطرنشان کرد: جریانات پس از انتخابات ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ که با برنامه ریزی دقیق دشمن و عوامل خود فروخته آن هدایت می‌شد نشان داد که اگر سرسوزنی از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایران عدول کنیم، دشمنان قسم‌خورده برای ضربه زدن به نظام و انقلاب، درنگ نخواهند کرد.

سردار کمالی اظهار داشت: شناخت حق از باطل، پشتیبانی قاطع از مقام ولایت، اتمام حجت با فتنه گران و عبور کنندگان از خطوط قرمز نظام، محکوم کردن هتک حرمت به مقدسات و حضور حماسی ملت ایران در ۹دی ۱۳۸۸ در اقصی نقاط کشور از دستاوردهای حماسه ۹ دی بود.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: ملت سرافراز ایران نشان داد که در سخت ترین شرایط، همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و تا پای جان آماده فداکاری و صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و حراست از خون شهیدان است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار