شهید قدس/ در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: ملت ایران به وجود قهرمانی همچون شهید سلیمانی افتخار می‌کنند

شریعتی نیاسر گفت: هر ایرانی که اعتلای کشورش برایش اهمیت دارد، شهید سلیمانی را به‌عنوان قهرمان ملی مبارزه با تروریسم می‌شناسد و به وجود چنین قهرمانی افتخار می‌کند.
کد خبر: ۶۴۲۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۶ - 06January 2024

نماینده مجلس شورای اسلامی: ملت ایران به وجود قهرمانی همچون شهید سلیمانی افتخار می‌کند«مالک شریعتی نیاسر» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با تأکید بر لزوم تبیین ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی اظهار داشت: آنچه برای بنده در خصوص شخصیت شهید سلیمانی جذابیت دارد این است که ایشان از ظاهرشان به مراتب مخلص‌تر، مومن‌تر، با تقواتر و با ایمان‌تر عمل می‌کرد.

شریعتی نیاسر خاطرنشان کرد: اینکه فردی بعد از شهادتش ابعاد شخصیتی و خدماتی که ارائه کرده است بیشتر نمایان شود، نشان می‌دهد که عزمش گمنامی و پرهیز از کسب شهرت بوده است و خداوند متعال بعد از شهادتش این گمنامی او را جبران می‌کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: این وعده الهی است که خداوند متعال افرادی را که در گمنامی تلاش می‌کنند تا در مسیر الهی گام بردارند و خدمت کنند، محبتشان را در دل‌ها قرار ‌می‌دهد که در مورد شهید سلیمانی این وعده الهی محقق شد.

وی افزود: امروز مردم ایران فارغ از هر نگاه، سلیقه و رویکردشان در حوزه‌های مختلف، شهید سلیمانی محبوب در دلهایشان است، هر ایرانی که ایران و اعتلای ایران برایش اهمیت دارد، شهید سلیمانی را به عنوان قهرمان ملی مبارزه با تروریسم می‌شناسد و به وجود چنین قهرمانی افتخار می‌کند.

شریعتی نیاسر خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در جنبه‌های مختلف دینی، مذهبی، ملی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی یک قهرمان برای ملت ایران است و تا ابد قهرمان باقی می‌ماند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار