دوشنبه؛

مستند ذهن آشوب از شبکه آموزش به روی آنتن می‌رود

مستند «ذهن آشوب» که امیر اسکندری نویسنده، تهیه کننده و کارگردانی آن را برعهده داشته و با مشارکت اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر تولید شده است فردا دوشنبه از شبکه آموزش پخش خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶ - 14January 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مستند «ذهن آشوب» که امیر اسکندری نویسنده، تهیه کننده و کارگردانی آن را برعهده داشته و با مشارکت اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر تولید شده است فردا دوشنبه از شبکه آموزش پخش خواهد شد. 

اسکندری درباره این مستند گفت: «ذه آشوب» با هدف بررسی علل استرس کودکان و نوجوانان خصوصاً در دوران تحصیل بویژه در دوران امتحانات پایان ترم و راهکار‌های کاهش استرس و اضطراب دانش آموزان تولید شده است.

مستند ذهن آشوب از شبکه آموزش به روی آنتن می‌رود

وی گفت: در این مستند تلاش کردیم مشکلات استرس و اضطراب دانش‌آموزان در دوران امتحانات است را به خانواده‌ها و مردم جامعه منتقل کنیم و در این اثر کارشناسان مستند محمد طیبی، راحیل شمسایی، فایزه پرداختی، سهیلا، ولی پور به بیان راه حل‌هایی در این خصوص می‌پردازند. 

عوامل تولید این مستند تصویربردارن مژده فرجی، منا آذری به، مدیر تولید و دستیار کارگردان: منا آذری به، پروانه حسین زاده، صدابردار: حسین بدری، محمد اسعدی گوینده متن: مریم گنج خانی محقق و مشاور روانشناسی این اثر، علی طیبی، هماهنگی مستند: هاجر حسین زاده و نویسنده، تهیه کننده و کارگردان این مستند امیر اسکندری بود.

مستند ذهن آشوب از شبکه آموزش به روی آنتن می‌رود

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها