حضور حداکثری، اقتدار ملی/ سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی

تایید صلاحیت ۶۴ کاندید انتخاباتی دیگر از خراسان رضوی

فریدنیا گفت: با تایید صلاحیت ۶۴ نفر دیگر از خراسان رضوی ، تعداد کل تایید صلاحیت‌ شدگان خراسان رضوی به ۸۴۴ نفر رسید.
کد خبر: ۶۴۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷ - 24January 2024

تایید صلاحیت ۶۴ کاندید انتخاباتی دیگر از خراسان رضویبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «امیر فریدنیا» سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی در تشریح آخرین آمار تایید صلاحیت‌شدگان استان برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: با اعلام نتایج بررسی اعتراضات در شورای نگهبان، ۶۴ نفر دیگر از نامزد‌های حضور در انتخابات مجلس از حوزه‌های دوازده‌گانه خراسان رضوی تایید صلاحیت قطعی شدند. این افراد از سلایق گوناگون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و بعضا دارای سوابق مدیریتی هم هستند.

وی افزود: از حوزه انتخابیه تربت حیدریه دو نفر، از حوزه انتخابیه تربت جام دو نفر، از حوزه انتخابیه چناران چهار نفر، از حوزه انتخابیه خواف سه نفر، از حوزه انتخابیه سبزوار سه نفر، از حوزه انتخابیه فریمان چهار نفر، از حوزه انتخابیه قوچان چهار نفر، از حوزه انتخابیه کاشمر هفت نفر، از حوزه انتخابیه نیشابور شش نفر و از حوزه انتخابیه مشهد ۲۹ نفر تاییدصلاحیت شده‌اند.

سخنگوی ستاد انتخابات استان خراسان رضوی ادامه داد: تعداد کل تایید صلاحیت‌شدگان جدید ۶۴ نفر است که با ۷۸۰ نامزدی که قبلا اعلام شدند، تعداد آن‌ها به ۸۴۴ نفر افزایش پیدا کرده است.

فریدنیا تصریح کرد: شورای نگهبان تا ۱۹ بهمن فرصت بررسی صلاحیت‌ها را دارد و ممکن است پس از اعلام نهایی شورا در آن روز، تعداد تایید صلاحیت‌شدگان تغییر پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار