جشنواره فیلم مقاومت در بیانیه‌ای آورده است؛

آل سعود آغاز اضمحلال خود را کلید زد

اعدام ظالمانه دانشمند شیعی "آیت الله شیخ نمر"الگو و اسطوره مقاومت شیعیان شبه جزیره حجاز توسط رژیم آل سعود یک جنایت بزرگ است.
کد خبر: ۶۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸ - 02January 2016

آل سعود آغاز اضمحلال خود را کلید زد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس به یقین، این حرکت ناجوانمردانه برخواسته از ناکامی دشمنان اسلام در کشورهای اسلامی و پیروزیهای پی در پی مسلمانان در کشور یمن، سوریه، لبنان و عراق بوده و نوید بخش زوال قریب الوقوع تفکر تندرو، افراطی، وهابی و تکفیری و در رأس آنان هیات حاکمه عربستان سعودی  است.

اعدام شیخ نمر بار دیگر ماهیت ضدبشری آل سعود را به عنوان رژیمی غاصب، خائن و اشغالگر به نمایش گذاشت. متفکری که تنها ابزار مبارزهاش زبان و قلمش بود. شخصیتی که؛ سالهای متمادی از عمر پربرکتش را در ظلمات مطلق سلطه آل سعود و وهابیت بر بلاد حرمین شریفین صرف احیای تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) و ولایت حقه اهل بیت(ع) نمود.

اگر چه این مبارز نستوه پس از سالها حبس و شکنجه اکنون توسط بیدادگاه فرمایشی آل سعود اعدام گردید ولی بی گمان، این جنایت آشکار، عمق وقاحت، عناد و قساوت و نیز،  استیصال و فلاکت حکام غاصب آل سعود را نشان میدهد.

 رژیم مستاصل آل سعود باید بداند که با اجرای این حکم و با بی تدبیری و بی مسئولیتی خود، آغاز اضمحلال خود را کلید زده است.

شایسته است اندیشمندان، هنرمندان، نخبگان و روشنفکران جهان با به چالش کشیدن تفکر ظالمانه و متضاد با آزادی و افشاساختن ماهیت استبدادی رژیم آل سعود افکار عمومی جهان را از ژرفای چنین جنایتی آگاه و هوشیار سازند و روشن نمایند اگر امروز دامن جهان اسلام و حتی کلیت جهان با چالش تفکر بیمار گروههای افراطی و وهابی مانند داعش دست و پنجه نرم می کند خاستگاه و آبشخور آنان کجاست؟

جشنواره بین المللی فیلم مقاومت ضمن محکوم نمودن این حکم ظالمانه از همه هنرمندان و اندیشمندان جهان میخواهد با حرکتی فراگیر با حمایت از این الگوی بزرگ مظلومیت و مقاومت -اسوهای در رویارویی با ظلم و شهیدی در مقابله با استبداد - از کنار چنین فجایعی نظاره گر و ساکت نگذرند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار