رئیس قرارگاه عمار:

دشمن از بصیرت ملت ایران هراس دارد

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه رفتار ما در دنیا بصیرت ایجاد می‌کند و آن چیزی را که از نفوذ دشمن جلوگیری می‌کند مسئله بصیرت است، گفت: دشمن از بصیرت ملت ایران هراس دارد.
کد خبر: ۶۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴ - 05January 2016

دشمن از بصیرت ملت ایران هراس دارد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حجت الاسلام مهدی طائب عصر امروز در همایش گفتمان انقلاب اسلامی در حسینه عاشقان کربلای مازندران، با اشاره به اینکه تفاوتهای بین علم و بصیریت وجود دارد، اظهار داشت: بصیریت علم از مصداق و جزئیات بدست میآید.

وی با بیان اینکه علم به مفهوم دانش از راه مفاهیم و کلیات است، تصریح کرد: امروز تفاوت علم و بصیریت و جایگاه هر دو آنها در آگاهی بوده اما تفاوت این دو در چگونگی علم است.

رئیس قرار گاه عمار با اشاره به اینکه ابن ملجم مفسر قرآن بوده و با علم قرآنی خود امام علی(ع) را به شهادت رساند، افزود: در طول تاریخ، واقعه کربلا اوج بیبصیرتی بود.

طائب با بیان اینکه در آغاز فتنه سال 88 برخیها مصاحبه کردند و به تعریف حماسه 9 دی پرداختند، افزود: 9 دی مظهر بصیرت عاشورایی و اقدام عاشورایی مردم ما بوده است.

وی با اعلام اینکه در حماسه 9 دی ملت نشان دادند همه بصیرت دارند و اقدام عاشورایی خود را نشان دادهاند، افزود: آن چیزی که در تاریخ معضل بوده بیبصیرتی بوده است.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه به نظر بنده آلسعود، به نام آلشرور است، تصریح کرد: آلشرور در یک روز 47 نفر را گردن میزنند.

وی با اعلام اینکه هنوز برخیها به این بصیرت نرسیدهاند که آلشرور به دستور آمریکا و اسرائیل دست به جنایت میزند، خاطرنشان کرد: عربستانیها هنوز به بصیرت نرسیدند و آنها آلشرور هستند.

رئیس قرارگاه عمار بیبصیرتی را معضل دنیای کنونی دانست و گفت: بیداری اسلامی یعنی نتیجه بصیرت بوده که در حال حاضر شاهد این رویداد در کشورهای منطقه خاورمیانه هستیم.

طائب با بیان اینکه رفتار ما در دنیا بصیرت ایجاد میکند و دشمن ما از این بصیرت هراس دارد، تصریح کرد: آن چیزی را که از نفوذ دشمن جلوگیری میکند مسئله بصیرت است.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه اگر در منطقهای بصیرت وجود نداشته باشد دشمن به سهولت نفوذ میکند، افزود: اگر بصیرت وجود نداشته باشد نفوذ دشمن تحقق مییابد، چرا که از سد بصیرت نمیتوان به سادگی نفوذ کرد.

وی از نفوذ به عنوان نقطه بیبصیرتی یاد کرد و گفت: اگر سفره نفوذ دشمن جواب داده بود امروز دشمن در سوریه و لبنان موفق میشد.

طائب با بیان اینکه دشمن سخت در تلاش است تا فتنههای جدیدی را در کشور به وجود بیاورد، افزود: با بصیریت مردم فتنههای دشمن یکی پس از دیگری خنثی شد.

رئیس قرارگاه عمار با اعلام اینکه دشمن در تلاش است تا روحیه مقاومت را از ما بگیرد و روحیه نفاق طلبی را در بین ما ترویج کند، گفت: مردم ایران اسلامی با روحیه مقاومت تمام توطئههای شوم دشمن را نقش برآب کردند.

وی با بیان اینکه تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی دنیا، مسئله اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: کشور ما در جنگ هشت سال دفاع مقدس با روحیه مقاومت به پیروزی رسید و در حال حاضر میتوان با اقتصاد مقاومتی همه تحریمهای دشمن را پشت سر بگذارد.

طائب با اشاره به اینکه امام(ره) با اعتماد به خودش شاه را از کشور بیرون کرد، گفت: هماکنون ما با اعتماد بر خویش انقلاب اسلامی را حفظ کردیم.

وی با بیان اینکه در ایران مدیریت لایه به لایه وجود دارد و میتواند به دولت کمک کنند، گفت: در ایران مدیریتها را نمیتوان مشاهده کرد و لایه مدیریتی در ایران بسیجی است.

وی با اعلام اینکه آیتالله شیخ نمر به دستور آمریکا به شهادت رسیده است، افزود: پس از شهادت آیتالله نمر، جان کری زنگ میزند با مسئولان ما تلفنی صحبت میکند و میگویند ما متوجه نشدیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار