سرلشکر فیروزآبادی در گفتگو با دفاع پرس با اشاره به بازداشت تفنگداران آمریکایی:

اگر حسن نیت فرماندهان ایرانی نبود آمریکایی‌ها با مصیبت جدیدی مواجه می‌شدند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حادثه دیروز شمال خلیج فارس گفت: خداوند در این حادثه به آمریکایی‌ها آموخت که تا چه حد در برابر نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی آسیب‌پذیرند، و اگر درایت و حسن نیت فرماندهان ما نبود امروز آن‌ها با یک مصیبت جدید مواجه می‌شدند.
کد خبر: ۶۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴ - 13January 2016

اگر حسن نیت فرماندهان ایرانی نبود آمریکایی‌ها با مصیبت جدیدی مواجه می‌شدند

سردار سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن آقایی فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به توقیف دو فروند شناور آمریکایی در محدوده آبهای سرزمینی کشورمان، اظهار داشت: خداوند با حادثه روز گذشته در شمال خلیج فارس یک بار دیگر بیداری و دقت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر تحرکات آمریکاییها در منطقه را نشان داد و به آنها آموخت که تا چه حد در برابر نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی آسیبپذیرند، و اگر درایت و حسن نیت فرماندهان ما نبود امروز آمریکاییها با یک مصیبت جدید مواجه میشدند.

سرلشکر فیروزآبادی در ادامه گفت: آن دسته از نمایندگان کنگره آمریکا که هر روز برای ایران مشکل جدیدی طراحی میکنند ظاهرا اطلاعات درستی ندارند و با چشم بسته و دور از واقعیتها به ضرر ملت آمریکا اقدام میکنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امیدوارم حادثه شمال خلیج فارس که احتمالا آخرین اشتباه نیروهای آمریکایی در منطقه نیست، درسی برای سنگاندازان در کنگره آمریکا باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار