فرمانده پیشین سپاه امام رضا (ع):

حضور پرشور مردم در انتخابات؛ ضامن امنیت و اقتدار کشور است

سردار احمدی گفت: تردیدی نیست به فضل الهی انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در هشتم تیر ماه رقم می‌خورد و موجبات یأس در اردوگاه دشمنان خواهد شد. به بیان دیگر؛ حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات، ضامن امنیت ملی و اقتدار کشور است.
کد خبر: ۶۷۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰ - 03June 2024

حضور پرشور مردم در انتخابات؛ ضامن امنیت ملی و اقتدار کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، مراسم بزرگداشت سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در محل هیئت رزمندگان اسلام بردسکن با حضور اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد.

در این برنامه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامرضا احمدی» از فرماندهان خراسانی دفاع مقدس طی سخنانی اظهار داشت: امام خمینی (ره) با تکیه بر قدرت الهی به نجات مظلومان عالم کمر بست و تخت فرعون‌های زمان را به لرزه درآورد. 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در باره شخصیت امام خمینی (ره) گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با قوت ایمان، عمل صالح، اراده پولادین، همت بلند، شجاعت، اخلاق، حکمت و صداقت، ملت ایران را از یوغ رژیم ستمگر پهلوی و استکبار جهانی نجات داد. امام خمینی (ره) بت‌ها را شکست و باورهای شرک آلود را کنار زد و پنچه در پنچه زورمداران و مستکبران عالم انداخت و آنها را به خاک مذلت کشاند. به بیان دیگر؛ امام (ره) با همراهی ملت و خون شهدا با رژیم پهلوی، آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی آنها در منطقه مقابله کرد و از تمامی معرکه‌ها سربلند بیرون آمد. 

فرمانده دوران دفاع مقدس در بخش دیگری از صحبت خود افزود: امروز با هدایت و رهبری‌های هوشمندانه و حکیمانه خلف صالح و شایسته  امام خمینی (ره)؛ حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، بیداری اسلامی در تمام نقاط جهان فراگیر شده است. موفقیت در عرصه‌های راهبردی توسط ایران مقتدر و مستقل مرهون استقامت مردم در تحمل سختی‌ها است. اکنون با گذشت ۴۵ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، امروز نام کشور ایران و ایرانی درخشان و پرفروغ  درتمام جهان سرافرازانه طنین انداز است. 

وی در ادامه با تجلیل از نقش آفرینی‌های سیدالشهدای جبهه مقاومت؛ سپهبد «قاسم سلیمانی» در تولید قدرت بازدارندگی برای کشور به عملیات‌های «وعده صادق» و حمله به پایگاه نظامی «عین الاسد» اشاره کرد و یادآور شد: قله‌های شکوفایی، شایستگی و اقتدار ایرانی و بخشی از توان بازدارندگی فعال میهن اسلامی به فضل الهی تحت آموزه‌ها و وصایای جاودان امام خمینی (ره) و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ مسیر نیل به نقطه بازدارندگی در همه ابعاد اقتصادی، سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی را به دنبال دارد.

فرمانده پیشین سپاه امام رضا(ع) با اشاره به  تجدید میثاق مردم ایران با آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مقاومت و تجلیل از خدمت سیدالشهدای خدمت؛ آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را از وقایع مهم و تاثیرگذار در سرنوشت و آینده کشور توصیف و در ادامه تأکید کرد: تردیدی نیست به فضل الهی انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در هشتم تیر ماه رقم خواهد خورد و انتخاب فردی در تراز دولت انقلابی، ولایی و مردمی با هوشمندی و هوشیاری  ممتاز ایرانیان در این آزمون‌ بزرگ جلوه‌گر و موجبات یأس و پریشانی اردوگاه دشمنان خواهد شد. به بیان دیگر؛ حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات، ضامن امنیت ملی و اقتدار کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار