جانشین فرانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع):

مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری یک ضرورت است

سردار «غیب پرور» گفت: یکی از افتخارات این نظام برگزاری مداوم انتخابات است و آنچه که امروز اهمیت دارد و ضروری است، مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری است.
کد خبر: ۶۷۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸ - 19June 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین غیب پرور» جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) در یادواره شهدای آموزش استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دهه ولایت و امامت و با اشاره به برکات این اعیاد، اظهار داشت: عید غدیر عید اکبر است و جشن واقعی مسلمانان به خصوص شیعه است.
 
سردار غیب پرور با بیان ماجرای عید غدیر خم، و با بیان اینکه در عید غدیر ماجرا تنها دوست داشتن حضرت علی (ع) نیست لذا همان چیزی به غیر از ایران بعد از انقلاب اسلامی در هیچ کشور اسلامی وجود ندارد و آن رهبری و زعامت امت است در شرایطی که حتی کشور‌های دیگر کرامت واقعی خود را ندارند امامت و رهبری به وجود آمد، در واقع در غدیر پیامبر وحی، موضوع امامت و رهبری را برای مسلمانان بیان کرد.
 
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) تصریح کرد: شهدای ما در دوران دفاع مقدس در مسیر ولایت شهید شدند و رژیم بعثی در مسیر شیطان به درک واصل شدند.
 
وی با تاکید بر اینکه اظهار ارادت به ولایت نیاز به بیان دارد، و با اشاره به اینکه اگر مسلم بن عقیل ولایت امام حسین (ع) را اعلام نمی‌کرد کسی با او کاری نداشت، عنوان کرد: شهدایی مانند شهید علیزاده و اورنگ انسان‌های ولایت مداری بودند که سعادتمند شدند.
 
این مسئول ادامه داد: من خود را اهل این استان می‌دانم و شهادت می‌دهم که غیورمردان این استان در عملیات‌های پد خندق، کربلای ۴ و ۵، فاو، بیت المقدس ۲ و ... حماسه‌های بزرگی را از خود نشان دادند.
 
سردار غیب پرور گفت: این استان با وجود جمعیت کم ۲ هزار شهید والامقام تقدیم نظام کرده است و تنها جایی که دیدم تانک‌های عراقی به دلیل ترافیک به هم می‌خورند در عملیات بدر در سال ۶۳ بود که بچه‌های این استان کار بزرگی خلق کردند و این نقش‌های و فداکاری‌ها باید برای نسل حاضر بیان شوند.
 
مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری یک ضرورت است
 
وی به مربیان آموزشی در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: مربیان آموزشی فقط آموزش انجام نمی‌دادند در عملیات‌های مختلف حضور داشتند و در نتیجه باعث سرافرازی رزمندگان این استان شدند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و با بیان اینکه شهادت شهید رئیسی داغ شهادت رجایی را زنده کرد، اضافه کرد: امروز شهید رئیسی توانست به خوبی از مسئولیتی که در دست او امانت بود، مراقبت کند و سعادتمند شود.
 
وی به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و یادآور شد، یکی از افتخارات این نظام برگزاری مداوم انتخابات است و آنچه که امروز اهمیت دارد و ضروری است، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار