رئیس شورای اسلامی مشهد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

احداث مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس؛ اهداف شهدا را زنده نگه می‌دارد

موحدیان گفت: شهیدان برای تحقق اهدافی خاص جان خود را فدا کردند که آنها باید زنده نگه داشته شود؛ بر همین اساس مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس می‌تواند این مهم را جامع عمل بپوشاند.
کد خبر: ۶۷۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶ - 17July 2024

احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس؛ اهداف شهدا را زنده نگه می‌دارد«حسن موحدیان» رئیس شورای اسلامی مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در استان خراسان رضوی اظهار داشت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ «زنده نگه داشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست». شهیدان برای تحقق اهدافی خاص جان خود را فدا کردند که آنها باید زنده نگه داشته شود.

وی افزود: اگر بخواهیم این اهداف دنبال شود، بایستی همگان به مسئله ایثار و ایثارگری توجه کنند که یکی از توجهات می‌تواند احداث مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس در مراکز استان‌ها باشد.

رئیس شورای اسلامی مشهد یادآور شد: در همین راستا احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی در دستور کار قرار دارد؛ همچنین نام‌گذاری میادین، کوچه‌ها، خیابان‌ها و بلوار‌ها به نام شهدا از دیگر اقداماتی است که موجب فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه می‌کند.

موحدیان گفت: شهرداری مشهد استخدام نزدیک به ۵ هزار نفر از اعضای خانواده‌های ایثارگران را دستور کار خود داشته که بخشی از آن محقق شده است؛ این اقدامات مکمل یکدیگر هستند و نمی‌توان گفت که کدام یک بر دیگری برتری دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها