اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت:

انفجار اخیر اصفهان ربطی به صنعت هسته‌ای نداشت

رئیس سازمان انرژی اتمی درخصوص تصاویر انفجار اخیر در نزدیکی کاشان گفت: موضوع اخیر در اصفهان ارتباطی به صنعت هسته‌ای نداشت و نزدیک سایت ما هم نبود.
کد خبر: ۶۷۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶ - 17July 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت اظهار داشت: سه سایت پرتو دهی در سه ماه گذشته افتتاح کردیم.

ن

رئیس سازمان انرژی اتمی بیان کرد: موضوعی که حائز اهمیت است و اراده‌ای که ما در دولت سیزدهم انجام دادیم این است که فناوری هسته‌ای به زندگی مردم راه پیدا کند بحث مهم پرتودهی‌ها است.

اسلامی تصریح کرد: ما سه سایت پرتودهی را در سه ماه گذشته راه‌اندازی کردیم و ان‌شاءالله سایت‌های باقیمانده را که حداقل سه سایت دیگر است، در ماه پیش‌رو در مردادماه به افتتاح خواهیم رساند.

وی ادامه داد: از این طریق بخش خصوصی و جامعه‌ای را که در حوزه مواد غذایی فعالیت می‌کنند دعوت می‌کنیم که بیایند و مشارکت و سرمایه‌گذاری کنند تا از این طریق هم بتوانیم بهره‌وری را افزایش دهیم و هم تاثیر قابل ملاحظه در حوزه بهداشتی و امنیت غذایی برای مردم فراهم کنیم.

اسلامی درخصوص تصاویر انفجار اخیر در نزدیکی کاشان گفت: موضوع اخیر در اصفهان ارتباطی به صنعت هسته‌ای نداشت و نزدیک سایت ما هم نبود و مواردی است که معمولا اتفاق می‌افتد و در گزارش‌ها هم می آید.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار