رئیس سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای:

ادارات‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان‌ها نسبت به بازنشر محتواهای تولیدی در فضای مجازی اهتمام داشته باشند

سرهنگ راستی گفت: یکی از کارکردهای جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، بهره‌مندی از آثاری است که ویژه فضای مجازی و به صورت جهادی تولید می‌شوند؛ بر همین اساس ادارات‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استانها باید ضمن شناسایی و جمع‌آوری آثار تولیدی نسبت به بازنشر آن اهتمام داشته باشند.
کد خبر: ۶۸۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷ - 31July 2024

ادارت کل حفظ آثار دفاع مقدس استان‌ها نسبت به بازنشر محتواهای تولیدی در فضای مجازی اهتمام داشته باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «احسان راستی» رئیس سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی که امروز در هتل نخل مشهد برگزار شد، با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه، اظهار داشت: وعده اضمحلال رژیم جعلی صهیونیستی که امامین انقلاب اسلامی آن را نویده داده‌اند و برگرفته از وعده الهی است ان‌شاءالله به زودی محقق خواهد شد.

وی به برگزاری جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: پنج دوره این جشنواره در سنوات گذشته به صورت متمرکز از طریق تهران هدایت می‌شد اما در دوره ششم تدبیر بر آن شد که جشنواره در دو مرحله برگزار شود و ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها متولی برگزاری مرحله استانی آن باشند. 

رئیس سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای ادامه داد: بحمدالله این تدبیر نتیجه ارزشمندی به همراه داشت و در جشنواره ششم نسبت به سال گذشته شاهد رشد 3.5 برابری آثار از نظر کمی بودیم.

سرهنگ راستی تصریح کرد: اگر در دوران دفاع مقدس مردم به میدان نمی‌آمدند قطعا مجموعه‌های حاکمیتی و نیروهای مسلح در رویارویی با دشمن بعثی دچار شکست می‌شدند اما آنچه رمز شکست‌ناپذیری این حماسه شد، حضور مردم بود؛ بر همین اساس امروز هم برای پیروزی در عرصه فضای مجازی مردم باید به صحنه بیایند که برگزاری جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت یکی از بسترهای شناسایی ظرفیت‌های مردمی و عناصر اثرگذار در فضای مجازی است که دلداده فرهنگ دفاع مقدس هستند.

وی یادآور شد: با شناسایی ظرفیت‌های موجود در عرصه فضای مجازی، جذب فعالان فضای مجازی، توانمندسازی، سازماندهی و تقویت باشگاه‌های مردمی در این حوزه در دستور کار است.

رئیس سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای تصریح کرد: یکی دیگر از کارکردهای جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، بهره‌مندی از آثاری است که ویژه فضای مجازی و به صورت جهادی تولید می‌شوند؛ بر همین اساس ادارات‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید ضمن شناسایی و جمع‌آوری آثار تولیدی نسبت به بازنشر آن اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار