از سوی ستاد دهه فجر سپاه نینوا گلستان؛

برگزاری بیش از 3500 برنامه در استان گلستان بمناسبت دهه فجر

سرهنگ "عبدالله عین علی" در نشست خبری صبح امروز (شنبه)، از برگزاری بیش از 3500 برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ - 30January 2016

برگزاری بیش از 3500 برنامه در استان گلستان بمناسبت دهه فجر

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، سرهنگ "عبدالله عین علی" در نشست خبری صبح امروز شنبه دهم بهمن ماه در سالن بصیرت سپاه نینوا گلستان،  ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدای انقلاب، اظهار داشت: بمناسبت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از 3500 برنامه در 19 سرفصل مختلف با شعار "تداوم اقتدار و عزت اسلامی در پرتو ولایتمداری، همدلی و همزبانی" در نقاط مختلف استان گلستان از سوی ستاد دهه فجر سپاه نینوا گلستان برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد دهه فجر سپاه نینوا استان گلستان از دیدار با 400 خانواده شهید و برگزاری 55 یادواره شهدا در سطح استان در ایام ا... دهه فجر خبر داد و افزود: اجرای یادواره شهدا در راستای برگزاری اجلاسیه چهار هزار شهید استان در سال آینده خواهد بود.

وی به ارائه خدمات درمانی به مردم در این ایام اشاره کرد و افزود: ارائه ویزیت رایگان به بسیجیان در روزهای 12 و 22 بهمن ماه، و اعزام هفت تیم پزشکی به مناطق محروم استان از فعالیتهای درمانگاه های سپاه نینوا گلستان در ایام دهه فجر می باشد.

سرهنگ عین علی به بیان مهمترین و شاخص ترین برنامه های ایام دهه فجر انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: افتتاح پروژه های عمرانی، اجرای بیش از 111 برنامه فرهنگی و ورزشی، برگزاری 46 همایش و 189 نشست علمی، برپایی 55 نمایشگاه فرهنگی هنری و اقتصاد مقاومتی در سطح استان، برگزاری محافل انس با قرآن کریم و حضور بیش از 35 هزار بسیجی در صبحگاه «اقتدار » و برگزاری رزمایش بسیج با عنوان «فجر انقلاب اسلامی»، از مهمترین برنامه های این ستاد در دهه  فجر امسال در استان گلستان خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار