معاون روابط‌ عمومی سپاه امام رضا (ع):

رسانه خط مقدم مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است

سرهنگ ترابی گفت: در صحنه‌های امروز جنگ، رسانه‌ها هستند که با تولید قدرت، نتیجه جنگ را مشخص می‌کنند.
کد خبر: ۶۸۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶ - 13August 2024

رسانه خط مقدم مقابله با جنگ ترکیبی دشمن استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا ترابی» معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا (ع) در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه که در مجتمع هویزه برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمن با فضاسازی رسانه‌ای تلاش می‌کند از جلاد تصویر شهید ارائه دهد، باطل را حق جلوه دهد و این شما اصحاب رسانه هستید که باید ایفای نقش کنید.

وی با قدردانی از خبرنگارانی که در انعکاس اخبار بسیج و سپاه نقش‌آفرینی می‌کنند، گفت: روز خبرنگار بهانه‌ای است تا مردم از گوشه‌ای از تلاش‌های شما مطلع شوند.

معاون روابط عمومی سپاه امام رضا (ع) با اشاره به روحیهٔ جهادی خبرنگاران در حوزه دفاعی امنیتی تصریح کرد: خبرنگاران افتخاری بسیج بدون هیچ چشم‌داشتی در ثبت فعالیت‌های سپاه و بسیج از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

سرهنگ ترابی از پیشکسوتان اهل قلم که عمر خود را در نگارش دوران طلایی دفاع مقدس صرف کردند نیز قدردانی کرد و گفت: دست یکایکتان را می‌بوسم.

وی با بیان اینکه مشهدالرضا (ع) به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام و پایتخت معنوی ایران محسوب می‌شود، بیان داشت: مأموریت‌های مختلف بسیج و سپاه در خراسان رضوی، پر است از تلاش‌های خالصانه، عالمانه و صادقانه، سربازان گمنام که باید منعکس شود.

سرهنگ ترابی تاکید کرد: چرا از پیراهن گل‌آلود جهادگران بسیجی در سیل اخیر مشهد حرف نزنیم؟ چرا از زبان مردم زلزله‌زده کاشمر که گفتند دست این بسیجیان را می‌بوسیم که اگر نبودند وضعیت ما به این سرعت بهبود پیدا نمی‌کرد، یا اینکه سال گذشته اگر نیرو‌های مخلص بسیجی نبودند، زائران امام رضا (ع) در مسیر گرفتار برف و باران می‌شدند.

این مسئول در پایان با بیان اینکه جنگ همان جنگ است و فقط صحنه عوض شده است، گفت: دشمن با استفاده از ابزار هنر و رسانه در صدد این است تا حقایق را تحریف کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار