فرمانده کل انتظامی کشور:

شهید «امان‌الهی» الگوی رزم بسیجیان بود

سردار رادان گفت: شهید امان‌الهی همواره با روحیه بشاش و صوت خاص خود انرژی و دلگرمی به رزمندگان می‌داد، این شهید بزرگوار در رزم هم فرد بسیار بزرگی بود و ملاک و الگوی بسیاری از بسیجیان و رزمندگان شد.
کد خبر: ۶۸۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷ - 19August 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم اولین یادواره شهید امان‌اللهی که در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: حقیقتا شهید امان‌الهی برجستگی‌ها و ویژگی‌های خود را در پهنه خوزستان و در غرب کشور در ارتش جمهوری اسلامی آنچنان گسترانید که زبانزد عام و خاص شد.

شهید «امان‌الهی» الگوی رزم بسیجیان بود

سردار رادان خاطرنشان کرد: در ایام محرم زمانی که اجازه عزاداری به اسرای ما نمی‌دادند با ابتکار شهید محمود امان‌الهی همه اسرا شعار حسین حسین؛ لعنت بر صدام حسین سر دادند و آبروریزی بزرگی برای صدام به وجود آمد.

فرمانده انتظامی کل کشور خاطرنشان کرد: شهید امان‌الهی همواره با روحیه بشاش و صوت خاص خود انرژی و دلگرمی به رزمندگان می‌داد، این شهید بزرگوار در رزم هم فرد بسیار بزرگی بود و ملاک و الگوی بسیاری از بسیجیان و رزمندگان شد.

سردار رادان تصریح کرد: بی‌بدیل‌ترین اتفاقات در دوره شهید امان‌الهی در کردستان رقم خورد و مردم این خطه خاطرات بسیاری خوبی از وی دارند چراکه منش این شهید نبود که مردم صرفا نزدش بروند بلکه شهید بسیاری از مواقع نزد مردم می‌رفت تا مشکلاتشان را رفع کند.

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه شهید امان‌الهی هیچگاه برای خود یا خانواده‌اش گامی برنداشت، اظهار کرد: به دلیل روابط عمومی بالای شهید امان‌الهی همواره او را محمود صدا می‌کردیم. بنده اینجا در حضور خانواده‌های معزز شهدا شهادت می‌دهم که شهید امان‌الهی از خود و خانواده‌اش گذشت تا به مستضعفان برسد. 

وی افزود: یک بار از او پرسیدم که محمود تو چرا می‌خواهی نماینده شوی؟ در پاسخ به من گفت احمدرضا اگر یک کرسی باشد که بتوانم با آن، دیگر کرسی‌ها را وادار به خدمت کنم آیا روا نیست که آن کرسی را بدست بیاورم.

سردار رادان خاطرنشان کرد: برخی برای اینکه آراء وی را با ریزش مواجه کنند مطرح می‌کردند که این فرد بزرگوار سنی شده است. ایشان در یکی از سخنرانی خود عنوان کرد که به والله محمود امان‌الهی شیعه امیرالمومنین (ع) است و اگر روزی به شما گفتم که من سنی مذهب شدم دروغ گفته‌اند. من شیعه‌ای هستم که برای مسلمانان شیعه و سنی خدمت خواهم کرد.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار