دعوت از مدیران سکوهای صوت و تصویر برای شرکت در نمایشگاه «رصتا»/ تاریخ ثبت‌نام تمدید شد

اولین جلسه کمیسیون نمایشگاه مجمع «رصتا» با حضور مالکان و مدیران سکوهای عضو این مجمع برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶ - 21August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، اولین جلسه کمیسیون نمایشگاه مجمع «رصتا» با حضور مالکان، مدیران و نمایندگان سکوهای روبیکا، بادصبا، تماشاخونه، کارتون ببین، لیندو فیلم، روستا تی‌وی، فانو فیلم، فیلیمیوم، شهر تی‌وی، بیبین، آریو، فناوری اطلاعات و آموزش، کوهی‌نما و سایر سکوهای فعال برگزار شد.

دعوت از مدیران سکوهای صوت و تصویر برای شرکت در نمایشگاه «رصتا»/ تاریخ ثبت‌نام تمدید شد

سعید مقیسه رئیس ساترا، حسین زارعی مدیرکل صدور مجوز ساترا، سامان مرادحسینی رئیس شورای راهبری مجمع «رصتا»، حمیدرضا نوابی دبیر نمایشگاه «رصتا»، رضاییان مجری نمایشگاه «رصتا»، محمدعلی طهرانچی و مهران ده‌نمکی (اعضای اصلی شورای راهبری «رصتا») از دیگر حاضران در این نشست بودند.

مقیسه با اشاره به نوآوری‌های سومین دوره نمایشگاه «رصتا» گفت: اکران سریال‌های نمایش خانگی با حضور عوامل تهیه و تولید یکی از مواردی است که می‌تواند توسط رسانه‌های حاضر در این نمایشگاه اجرا شود و مورد استقبال قرار گیرد.

مرادحسینی در ادامه با بیان اینکه این شورا از سازمان‌ها، کانون‌ها و شرکت‌های مرتبط با حوزه رسانه‌های صوتی تصویری برای شرکت در نمایشگاه «رصتا» دعوت می‌کند، بیان کرد: شورای راهبری مجمع «رصتا» همه‌ طرح‌ها و پیشنهادات رسانه‌ها را برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه دریافت و بررسی خواهد کرد و در نهایت با اعلام یک جدول زمانی، تمامی برنامه‌های سکوها به دبیر و مجری نمایشگاه اعلام خواهد شد.

در ادامه نشست سیدمحمد قاسمیان که با مصوبه شورای راهبری مجمع «رصتا» به‌عنوان نماینده مجمع انتخاب شده بود، به این کمیسیون معرفی شد. قاسمیان ضمن تشکر از شکل‌گیری این کمیسیون گفت: کمیسیون نمایشگاه «رصتا» که به‌عنوان اولین کمیسیون دوره جدید مجمع «رصتا» فعال شده است، امروز میزبان تعداد قابل توجهی از مالکان و مدیران رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر است و مجمع «رصتا» به عنوان یک تشکل صنفی فعال در حوزه رسانه‌های صوت و تصویری از عموم فعالان شبکه نمایش خانگی، رسانه‌ها، اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت، کانون‌ها، اتحادیه‌ها و سایر مراکز علاقه‌مند دعوت می‌کند تا در رویداد مهم نمایشگاه «رصتا» شرکت کنند.

همچنین در این جلسه مقرر شد نظر به درخواست سکوها با توجه به حضور عوامل برخی رسانه‌ها در مراسم اربعین حسینی(ع) برای پوشش هر چه بهتر این مراسم، ثبت‌نام سکوها در سومین نمایشگاه «رصتا» تا تاریخ ۱۰ شهریور ماه تمدید شود.

دعوت از هنرمندان، برنامه‌سازان، فعالان حوزه فناوری اطلاعات به ویژه متخصصان و کارشناسان هوش مصنوعی، اجرای برنامه‌های ترکیبی، تست‌های اجرا و گویندگی، اکران سریال‌های نمایش خانگی و برگزاری نشست‌های رسانه‌ای در سومین نمایشگاه ملی رصتا از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود، همچنین ایجاد زنجیره تعامل بین مدیران رسانه‌ای، تهیه‌کنندگان و سرمایه‌گذاران حوزه صوت و تصویر فراگیر از جمله مواردی بود که مورد بحث قرار گرفت.

سومین نمایشگاه ملی «رصتا» ۲۶ تا ۲۹ شهریور امسال در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد و صنایع مرتبط و رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر و فعالان شبکه نمایش خانگی می‌توانند از طریق مراجعه به سایت ساترا به نشانی  satra.ir جهت حضور در نمایشگاه ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار