فرمانده انتظامی خراسان رضوی مطرح کرد؛

مردمداری و مردم‌یاری دو‌ قطب کارآمدی پلیس خدمتگزار

سردار تقوی گفت: اشراف اطلاعاتی و حضور موثر پلیس با استناد به همکاری و همگامی سرمایه‌های اجتماعی و مردم قانون‌مدار بسیار موثر بوده چرا که مردم‌داری و مردم‌یاری دو‌ قطب کارآمدی پلیس خدمتگزار است.
کد خبر: ۶۸۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹ - 27August 2024

مردمداری و مردم‌یاری دو‌قطب کارآمدی پلیس خدمتگزاربه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بجستان که با حضور خانواده معظم شهدا، جمعی از مردم و مسئولان محلی برگزار شد، اظهار داشت: خدمات ارزشمند پلیس در تامین نظم و امنیت و خدمت به زائران اربعین حسینی برگ زرینی بر افتخارات مجاهدان فی سبیل الله است.

وی افزود: اینک در دهه پایانی ماه صفر، پلیس خراسان رضوی با تمام توان خود را برای برقراری نظم و امنیت زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی از زمان استقبال زائران تا لحظه بدرقه آنان مهیا می‌کند. 

این مسئول تصریح کرد: اشراف اطلاعاتی و حضور موثر پلیس با استناد به همکاری و همگامی سرمایه‌های اجتماعی و مردم قانون‌مدار بسیار موثر بوده چراکه مردم‌داری و مردم‌یاری دو‌قطب کارآمدی پلیس خدمتگزار است.

سردار تقوی از همراهی مردم فهیم و ولایتمدار بجستان با خادمان نظم و امنیت در این شهرستان قدردانی کرد و گفت: امیدواریم همه ما بتوانیم پاسدار و قدردان این نظم و امنیت شایسته و مطلوب باشیم.

در پایان این آیین؛ سرهنگ «اکبر محمدآبادی» به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی بجستان معرفی و از خدمات سرهنگ «احمدرضا شهنواز» فرمانده پیشین انتظامی این شهرستان قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار